18-03-2017, 05:57 PM
Tere, võimsuse ja kütuse kulu suhe kõige parem minu meelest e270 cdi-l (mõlemad mudelid nii w210 kui ka w211). Samas on mul praegu tööauto e250 diisel 1999 aasta mudel ja mootor on 110 kw (seda mootorit ei esine väga palju) - töökindluse etalon. Kütust võtab umbes 8-9 liitrit sajale, raskema jalaga ka üle 10 liitri. E200 ja 220 on uimased, tehaseandmete järgi kiirendus nullist sajani mälu järgi kuskil 11 sekundit, reaalselt olen w210 e200 ja e220 sõitnud ja ütleks et vb tsipa isegi uimasem. Samas on mul kogemus ka suuremate e klassi mootoritega (e430), neid esineb harvem ja hooldus kipub pigem kalliks minema. Pärast kui müüa tahad, ei saa autost lahti. Ühte autot sai üksvahe müüdud ja kõik tahtsid mootorit omale osta (et võimsa mootori tõttu projektides ära kasutada), reaalselt tervikuna polnud mingit huvi, niisama asjamehi leidus küllalt. Käigukastidest soovitaks automaati või siis uuemat manuaali 6-käigulist (vähe levinud). Ja ei roosteta see w210 nii hullusti midagi tegelikult, asi algab ikka omanikust. Autot tuleb ikka vahest pesta ka, eriti kevade poole. Kõik õõnsustesse kogunenud tolm ja sool korralikult põhja alt maha pesta, karpidesse õli valada, stange alused ära õlitada ja vedela kahuri määrdega üle võõbata, poritiivad teiselt poolt puhastada ja määrdega üle teha - enamus ei viitsi seda teha, kuid siis asi kestab. Kere detailid käivad w210l üsna lihtsalt maha, peaaegu sama lihtne kui vanal w126-l. W210-mne eeliseks ongi ju tegelikult suur mahutavus (universaalil), pikk mees saab sees magada (vajadusel), toolid käivad ideaalselt alla ja tekib tasane pind.