22-02-2017, 05:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2017, 05:44 PM ja muutjaks oli kait.)
(22-02-2017, 03:53 PM)stihl Kirjutas: Vaevalt, et ma selle pärast nüüd kuhugi Saue kanti garaaži joosta viitsiks, et seda teada saada....
Aga kuna teema on aktuaalne, siis pane kõvatamise asemel kirja:
1. Kas 211-l rakendub mingi ülepinge relee, voltage protector, misiganes
2. Juhtmed ilmselt maha ei põle, kuna keskelektri plokk saab aru, milles küss.
3. Kojamehe mootori võll pöörab ennast hoova + luua külmumisest hoolimata edasi ja pärast lihtsalt keerad mutrit peale. Nuudid, muidugi, on ajalugu.
Mul praegu Volvol (kah nagu külmal maal ja lumehange autoks tehtud, eksole) keeras esikojamehe võllid hoova sees nuudid maha ja kogu video.
Kui esimest korda luuad jääst lahti raiumata unustasin ja lüliti oli intervalli peale õhtul jäänud. Pärast keerasin mutrit peale, kuna tegu ikkagi koonusühendusega.
Ja enne kojamehe kangi puutumist mõtlen nüüd 2 korda üle.
Tagumise puhul 3x. Kah universaalkerega.
Oh, ei pea kuhugi Saue kanti garaazi jooksma, olen Tallinnas saadaval.
Vastused sinu küsimustele:
1. ei tea, võimalik, et on.
2. jah, ei põle. Lisaks igasugustele liigse koormuse elektroonikale on olemas ka selline lihtne asi nagu kaitse.(pole enda autol veel seda otsima pidanud)
3.pole enda autode peal seda kogenud.
Kogemused klientide autodega näitavad, et selline asi juhtub ainult siis, kui on ebapiisavalt pingutatud mutter. Nuutide maha keeramisest reeglina probleeme ka ei teki, kuna, nagu sa juba ütlesid, on koonuse otsas ja pingutusmaad jagub. Muuseas, uued varred tulevadki ilma nuutideta(võimalik, et mitte kõikidel markidel).