22-02-2017, 03:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2017, 04:01 PM ja muutjaks oli stihl.)
(22-02-2017, 03:23 PM)kait Kirjutas: Kui ei usu, "külastage ka meie boksi!"
Vaevalt, et ma selle pärast nüüd kuhugi Saue kanti garaaži joosta viitsiks, et seda teada saada....
Aga kuna teema on aktuaalne, siis pane kõvatamise asemel kirja:
1. Kas 211-l rakendub mingi ülepinge relee, voltage protector, misiganes
2. Juhtmed ilmselt maha ei põle, kuna keskelektri plokk saab aru, milles küss.
3. Kojamehe mootori võll pöörab ennast hoova + luua külmumisest hoolimata edasi ja pärast lihtsalt keerad mutrit peale. Nuudid, muidugi, on ajalugu.
Mul praegu Volvol (kah nagu külmal maal ja lumehange autoks tehtud, eksole) keeras esikojamehe võllid hoova sees nuudid maha ja kogu video.
Kui esimest korda luuad jääst lahti raiumata unustasin ja lüliti oli intervalli peale õhtul jäänud. Pärast keerasin mutrit peale, kuna tegu ikkagi koonusühendusega.
Ja enne kojamehe kangi puutumist mõtlen nüüd 2 korda üle.
Tagumise puhul 3x. Kah universaalkerega.
.