21-02-2017, 08:08 PM
(20-01-2017, 03:10 PM)Even88 Kirjutas: Käisin vaatamas. Külmalt töödates tegi mootor häält nagu summutis oleks auk, aga siis jäi see vait. Kellegil aimu mis see olla võiks? Neljast tõsteavast kolm läbi roostetanud. Kas see on suur probleem? Mul endiselt vaimustus autost
See, et sa seda tõsteava taipasid vaadata, on sinust ikka väga arukas.
Ise poleks oma vaimustuses (ma olen kah suht emotsionaalne autoostja) 124-j puhul seda taibanud vaadatagi. Kuigi, olen ise sellist asja oma käekestega remontinud. Mis ei olnud lihtne.
Ja see ON suur probleem. Õigemini, mitte suur, aga KALLIS parandada probeem, kui ise ei tee.
(P.S. Minu pooleliolev ja keretööde lõppu ootav auto rüüstati tlna kesklinna VALVATAVAS hoovis narkarite poolt täiesti (konsool, KSP, tuled, radikad jne) ära ja loovutasin ta 70€ eest headele inimestele, kes ta vähemalt ise ära vedasid. See selleks.)
Seetõttu soovitakski 124-ja ostul kindlasti neid tungiauke vaadata PLUSS siis omaniku käest küsida, et kas ma võin tungi sinna auku panna, üles kerida ja siis vastava istme peale ise istuda. Kui tag. vasak, siis tag, vasku istme peale jne.
Korralikule kerele see ei tee s..tagi. Läbiroostes asi kukub raginal kokku.
Kui omanik ei luba, siis on selge, mis seis on; eks ta on ise ka kursis.
Nääägemist, tüdrukud, next car please.
(sellisega kannatab sõita, aga tee peal ratast vahetada mitte)
Selle vanakooli Mercedese roostega on veel selline lugu ka, et igasugu mastiksid jne kattematerjalid peidavad seda üle keskmise hästi.
Kui kuskilt puhastama või käiama hakkad, selgub, et asi on all ikka üsna hapu. Väikse terava kruvikaga tõstuki peal põhja tagumine ei ole ka paha mõte. (kui lubatakse, muidugi. Pärast plätserdad mastiksiaugud kinni, kui ostuks läheb)
Mädaneva juhtme probleem on umbes sama kallis, kui üliodavas töökojas ühe tungiaugu kordategemine. Aga see ei lõpe tavaliselt sellega...
Seega, osta võimalikult kallis masin. Ja need, mis veel alles ja korralikud, ega nad enam odavamaks ei lähe, pigem vastupidi.
Edu!
.