09-02-2017, 04:28 PM
Ahoi,
Olles mõnevõrra kabrioautode katustega mänginud ja mängimist näinud, võib öelda, et karta on nende juures vaid seda kui kate või aknad tuksis on. Kõik muu on tavaliselt suhteliselt lihtsalt ja odavalt (<500 euri) lahendatav ning nõuab pigem süvenemisvõimet ja oskust leida mõistliku hinnaga varuosi (sageli kasutatuid). Mõne konkreetse katuse liikumisveaga kabriot on tegelikult isegi väga hea osta, sest sageli kardetakse neid rohkem kui asi väärt on.
Rooste on tõesti CLK ja ükskõik millise teise sama ajastu Mercedese puhul ainus tõsiselt vastik probleem, mida võimendab see kui ta talvel Eestis ringi liigub. Kui rooste kõrvale jätta ja seda ei leidu, on tegu muus osas tänaseks juba igati lihtsa, töökindla ja hea autoga.
Parimate soovidega,
Tauno
Olles mõnevõrra kabrioautode katustega mänginud ja mängimist näinud, võib öelda, et karta on nende juures vaid seda kui kate või aknad tuksis on. Kõik muu on tavaliselt suhteliselt lihtsalt ja odavalt (<500 euri) lahendatav ning nõuab pigem süvenemisvõimet ja oskust leida mõistliku hinnaga varuosi (sageli kasutatuid). Mõne konkreetse katuse liikumisveaga kabriot on tegelikult isegi väga hea osta, sest sageli kardetakse neid rohkem kui asi väärt on.
Rooste on tõesti CLK ja ükskõik millise teise sama ajastu Mercedese puhul ainus tõsiselt vastik probleem, mida võimendab see kui ta talvel Eestis ringi liigub. Kui rooste kõrvale jätta ja seda ei leidu, on tegu muus osas tänaseks juba igati lihtsa, töökindla ja hea autoga.
Parimate soovidega,
Tauno
(09-02-2017, 11:27 AM)Agent007 Kirjutas: Tere!
Aitäh vastamise eest.
Müüa väitel auto liigub lausa igapäevaselt ringi, seega sõita saaks.
Kui müüale sobib viiks auto Silberisse kontrolli.
Silberauto Pärnu osakonnaga soojad suhted, leping olemas, ehk saab selle Tartu omaga ka hakkama.
Katuse kalasid ja roostet kardangi kõige rohkem.