09-02-2017, 10:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2017, 10:38 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(08-02-2017, 07:02 PM)Agent007 Kirjutas: Lähen seda autot vaatama. Kas keegi oskab juhendada mida ja kuskohast vaadata.
...
Tunnistan ausalt, ise ei jaga midagi.
Miniseeliku all on hoolimata punnsilmsest välimusest mitte E-klass, vaid C klassi põhi ja osa veermikust. Koos oma plusside ja miinustega. Selles osas ei ole muret
Roostet otsi tiivaservadest, stangeservade alt ja ukse tihendikanalitest. Poolraame ja esisilla talasid ilma autot tõstmata ei näe. Ma ei ole kuulnud, et neil üritaks tagasilla poolraam auto küljest lahti roostetada.
kabriolettkerega autot ei tasu külmaga vaadata, kuna üsna kõrge tõenäosusega katusemehhanism kas ei toimi üldse või puruneb miski (enamasti hinnaline). Katusetzüdeemi toimimise kontroll on aga üks oluline asi säärase auto soetamisel. Või siis tuleb olla moraalselt valmis maksma katuse taastamist probleemide ilmnemisel.
Armatuuri tuled peavad süttima-kustuma normaalset, kõik lisad peavad toimima ja mootor peab käima viisakalt ja ühtlaselt. Platsiautol ilmselt proovisõitu ei õnnestu teha, aga käigud peavad lülituma konkreetselt ja kolakata. Auto ei tohi hakata käigu sissepanemisel oluliselt värisema ega mootor puterdama.
Kõnealune R4 pada on üldiselt tarvitamiskõlbulik, aga eputamise autole kaunikesti sobimatu õmblusmasina häälega, kui summutimajandust pole oluliselt järele aidatud.
Selle auto puhul on tungivalt soovitav kuulata auto arvutiga üle. Kellelt vastavat teenust Tartus tellida, ei oska öelda. Äkki mõni kohalik oskab soovitada?