07-02-2017, 05:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2017, 05:36 PM ja muutjaks oli Joel..)
Õnneks meil on autofoorum ja me lähtume auto valikul emotsioonist, mitte excelist.
Aga Eero_S'le kommentaariks, et V6 puhul võibki vaielda - selline auto on harju keskmisest reasneljasest vaid veidi kiirem, vaid veidi kenama häälega ja vaid veidi mugavam (st pöördemoment tänavasõidupööretel ning pöördelembelisus kiirendusel), kuid mingit erilist emotsiooni ta sellegipoolest ei tekita. Reasneljasega võrreldes on V6 auto muidugi mõnusam, aga laiatarbekaup sellegipoolest.
Viieliitrine juba omab teatavat iseloomu, tal on kõike veidi rohkem kui V6'l. Aga näiteks V8 või V12 AMG'sid on juba oluliselt raskem mõttetuteks pidada, sest nad eristuvad massist väga selgelt ning järelikult on see olnud omaniku teadlik valik, mitte kompromiss. Mis tähendab, et omaniku jaoks on emotsioon olulisem kui kulu. Millest omakorda tuleneb, et sellise tegelasega ei ole mõtet vaielda, kuna ta ei hakka üritamagi teisi veenda, et selline auto on mõistlik - lihtsalt meeldib. YOLO! Seega ma teemaalgatajal soovitaksin läbi mõelda mis on tema jaoks oluline. Kui emotsioon, siis ei ole 500seid mõtet vaadata ja kui kulu, siis veel vähem. 500 on kompromiss, parem kui V6, aga 55K, 63 või 65'ga ei ole midagi võrrelda. Kompromiss ei tähenda, et ta oleks halb, mõnele meeldibki tasakaal.
Aga puht spordi mõttes oleks huvitav teada, mis autol on 3.2 bensiin, pidev nelik ja DSG. VAG valikust ma ei tea ühtegi sellist, neil on 3.2 otsas kas Haldex nelik või automaatkast.
Aga Eero_S'le kommentaariks, et V6 puhul võibki vaielda - selline auto on harju keskmisest reasneljasest vaid veidi kiirem, vaid veidi kenama häälega ja vaid veidi mugavam (st pöördemoment tänavasõidupööretel ning pöördelembelisus kiirendusel), kuid mingit erilist emotsiooni ta sellegipoolest ei tekita. Reasneljasega võrreldes on V6 auto muidugi mõnusam, aga laiatarbekaup sellegipoolest.
Viieliitrine juba omab teatavat iseloomu, tal on kõike veidi rohkem kui V6'l. Aga näiteks V8 või V12 AMG'sid on juba oluliselt raskem mõttetuteks pidada, sest nad eristuvad massist väga selgelt ning järelikult on see olnud omaniku teadlik valik, mitte kompromiss. Mis tähendab, et omaniku jaoks on emotsioon olulisem kui kulu. Millest omakorda tuleneb, et sellise tegelasega ei ole mõtet vaielda, kuna ta ei hakka üritamagi teisi veenda, et selline auto on mõistlik - lihtsalt meeldib. YOLO! Seega ma teemaalgatajal soovitaksin läbi mõelda mis on tema jaoks oluline. Kui emotsioon, siis ei ole 500seid mõtet vaadata ja kui kulu, siis veel vähem. 500 on kompromiss, parem kui V6, aga 55K, 63 või 65'ga ei ole midagi võrrelda. Kompromiss ei tähenda, et ta oleks halb, mõnele meeldibki tasakaal.
Aga puht spordi mõttes oleks huvitav teada, mis autol on 3.2 bensiin, pidev nelik ja DSG. VAG valikust ma ei tea ühtegi sellist, neil on 3.2 otsas kas Haldex nelik või automaatkast.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio