06-02-2017, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2017, 09:30 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
(06-02-2017, 04:20 PM)v6sa Kirjutas:(05-02-2017, 08:46 PM)POZ Kirjutas: ...
Hetkel pole veel ära suutnud otsustada, kas proovida e-klassi (w211), s-klass (w220) või cl (w215).
...
Need on kolm täiesti erinevat autot. Viiesajane pereauto on midagi arusaamatut (kuigi äärmiselt nauditav õiges kohas tarvitamisel), esindusautole on viiekas just paras ja pakitseva keskeakriisi ravimiseks on üks eputamise auto ülemõõdulise mootoriga ilmselt parim kompress
Ehk pead ära otsustama, milliseid kindlaid omadusi oled otsimas ja mille arvelt kannatab silma kinni pigistada.
Antud nimekirjast on 220 ilmselt oma hinna põhjas ja 211 veel langemas. Kubede hinnad oluliselt ei muutu.
Viiesajasel pereautol pole viga midagi

Teemaalgatajale - viiesajane on päris lai mõiste vabalt hingav 225kw (jõudluse mõttes täna kahjuks kolmese diisli ekvivalent), vabalt hingav 285kw (võib olla ka jõudluse mõttes kolmese diisli ekvivalent aga see peab olema päris uus ja mitme turboga hoogsamas häälestuses versioon) ja kahe turboga 300kw ( sellele on mistahes kolmese diisliga raske vastu saada, eriti kui on juhttarkvara kohendatud). Viimast kahjuks nendele mudelitele ei saanud mis sa üles lugesid.
Endal 211 facelift viiene universaal ja ütleme, et päris hea on. Pakun, et teiste mainitud mudelite ülalpidamine kipuks kallimaks minema.