06-02-2017, 02:12 AM
Nendest valiks ma CL-i puhtalt juba alumiiniumist kere tõttu.
500-ne on lollikindel mootor, muidugi kõike tuleb hooldada. Kàigukadtidest on kahte varianti: 5 ja 7 käiguline. Viimane oli algselt probleemne, aga tänaseks peaksid nad juba head olema.
E-klassi suuremad murekohad on: Airmatic, piduritorud, vanematel SBC, kere.
S-il samuti Airmatic ja kere.
CL-il ABC-pump.
Viimased kaks on muidugi luksusautod ja tuleks valmis olla ka kallimateks üllatusteks.
500-ne on lollikindel mootor, muidugi kõike tuleb hooldada. Kàigukadtidest on kahte varianti: 5 ja 7 käiguline. Viimane oli algselt probleemne, aga tänaseks peaksid nad juba head olema.
E-klassi suuremad murekohad on: Airmatic, piduritorud, vanematel SBC, kere.
S-il samuti Airmatic ja kere.
CL-il ABC-pump.
Viimased kaks on muidugi luksusautod ja tuleks valmis olla ka kallimateks üllatusteks.