05-02-2017, 11:51 PM
Maitse asi...Minu ülikonservatiivsele silmale on see Prior hullem kui mõni Hiina tuuning.
Ma ei leia, et selles oleks midagi märkimisväärselt kriminaalset, et tehasest mitte AMG paketiga autole järelpaigaldada AMG pakett.
Uuemad MB-d on disianitud minu arvamuse kohaselt AMG paketina, kuid turundusosakond on ka tööd tahtnud saada.
Ja samas on ka AMG-l asju, mis minu silmis S klassile/kupeele kohe üldse ei sobi.
Konkreetsel isendil on origininaal "dubleeritud vihmaveetorud" ja see "tuuningmeeste ribidega diffuusor" lausa õudse! Kaugel väärikusest või soliidusest, mida antud auto edasi võiks anda või endas
väljendada. Jäägu see robustsus C63 ja tema tarbijaskonna tasandile.
Ja miks peaks kõik tahtma hullult vabalthingavat 6,2L 63-e? Eriti, kui "lahjeim" pada on kõigest 5,5L.... See 63 on üks õudsamaid ning kapriissemaid mootoreid üldse sellest ajastust.
55 oli iseloomuga "loom", kes vajalikul hetkel oli taltsas, teda üles ajades loomastus täielikult. Ja 55 Kompressor oli AMG võtmes mägedekõrgune areng edasi jõus võrreldes seeriatootmises olnud tollasse 5,0 L 225 kw mootoriga.
Vabalthingav 63 ei ole enams ee väärtus, mida taga ajada.
Ma ei leia, et selles oleks midagi märkimisväärselt kriminaalset, et tehasest mitte AMG paketiga autole järelpaigaldada AMG pakett.
Uuemad MB-d on disianitud minu arvamuse kohaselt AMG paketina, kuid turundusosakond on ka tööd tahtnud saada.
Ja samas on ka AMG-l asju, mis minu silmis S klassile/kupeele kohe üldse ei sobi.
Konkreetsel isendil on origininaal "dubleeritud vihmaveetorud" ja see "tuuningmeeste ribidega diffuusor" lausa õudse! Kaugel väärikusest või soliidusest, mida antud auto edasi võiks anda või endas
väljendada. Jäägu see robustsus C63 ja tema tarbijaskonna tasandile.
Ja miks peaks kõik tahtma hullult vabalthingavat 6,2L 63-e? Eriti, kui "lahjeim" pada on kõigest 5,5L.... See 63 on üks õudsamaid ning kapriissemaid mootoreid üldse sellest ajastust.
55 oli iseloomuga "loom", kes vajalikul hetkel oli taltsas, teda üles ajades loomastus täielikult. Ja 55 Kompressor oli AMG võtmes mägedekõrgune areng edasi jõus võrreldes seeriatootmises olnud tollasse 5,0 L 225 kw mootoriga.
Vabalthingav 63 ei ole enams ee väärtus, mida taga ajada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”