01-02-2017, 01:01 AM
Õhtust, härrased,
Daimler-Benz on palju häid asju teinud, kuid soojendussüsteem jukerdas W124 autodel sarnaselt peamisele konkurendile ehk e34 kerega BMW-le neil tollal veel üsna korralikel kasutatud autodel selgelt liiga sageli juba 20 aastat tagasi (päriselt). Ja kuigi ta on tõesti suhteliselt mugav, siis ülemäära kiita pole teda just seetõttu ka mõtet. Tõele au andes polnud selles nimetuse poolest vist Tempmatic süsteemis isegi midagi liiga uut, sest sarnane temperatuurianduri ja elektrijuhtimisega kaadervärk (tõsi küll ühetsooniline) toimetas juba ka e28 kerega BMW-de salongis.
See nö soojust reguleeriv süsteem ehk Tempmatic ehk gaasipliidinuppudega variant, mis küll ventilaatori pöörlemiskiirust ei juhi, kuid muus osas on kliimaseadmega mõneti sarnane versus täisautomaatne kliimaseade ehk nö nuppudega variant pole ka iseenesest Euroopa spetsifikatsioon versus USA versioon, vaid sõltus autole tellitud varustustasemest. USA turul lihtsalt oli autode baasvarustus Euroopa omast pajuski märksa rikkalikum, kuid piisavalt paksu rahakoti olemasolul sai sama asja lisavarustusnimekirjast valida ka vanal mandril. Loogiliselt arutledes võib soojendusmootor ise neil süsteemidel tõesti täpselt sama olla, sest kes see tollal ikka Saksa autosse sõltumata kliimasüsteemitootjast elektrimootoreid peale Boschi üldse tootis, eksole.
Novot, aga kogu selle minupoolse tühja õhuvõngutamise kokkuvõtteks tema diagrammi mul ikkagi välja pakkuda pole. Tõenäoliselt tunniajasest saksakeelsetes foorumites guugeldamisest oleks abi.
Loodan, et leiad ja jagad oma tarkust siis meilegi.
Parimate soovidega,
Tauno
Daimler-Benz on palju häid asju teinud, kuid soojendussüsteem jukerdas W124 autodel sarnaselt peamisele konkurendile ehk e34 kerega BMW-le neil tollal veel üsna korralikel kasutatud autodel selgelt liiga sageli juba 20 aastat tagasi (päriselt). Ja kuigi ta on tõesti suhteliselt mugav, siis ülemäära kiita pole teda just seetõttu ka mõtet. Tõele au andes polnud selles nimetuse poolest vist Tempmatic süsteemis isegi midagi liiga uut, sest sarnane temperatuurianduri ja elektrijuhtimisega kaadervärk (tõsi küll ühetsooniline) toimetas juba ka e28 kerega BMW-de salongis.
See nö soojust reguleeriv süsteem ehk Tempmatic ehk gaasipliidinuppudega variant, mis küll ventilaatori pöörlemiskiirust ei juhi, kuid muus osas on kliimaseadmega mõneti sarnane versus täisautomaatne kliimaseade ehk nö nuppudega variant pole ka iseenesest Euroopa spetsifikatsioon versus USA versioon, vaid sõltus autole tellitud varustustasemest. USA turul lihtsalt oli autode baasvarustus Euroopa omast pajuski märksa rikkalikum, kuid piisavalt paksu rahakoti olemasolul sai sama asja lisavarustusnimekirjast valida ka vanal mandril. Loogiliselt arutledes võib soojendusmootor ise neil süsteemidel tõesti täpselt sama olla, sest kes see tollal ikka Saksa autosse sõltumata kliimasüsteemitootjast elektrimootoreid peale Boschi üldse tootis, eksole.
Novot, aga kogu selle minupoolse tühja õhuvõngutamise kokkuvõtteks tema diagrammi mul ikkagi välja pakkuda pole. Tõenäoliselt tunniajasest saksakeelsetes foorumites guugeldamisest oleks abi.
Loodan, et leiad ja jagad oma tarkust siis meilegi.
Parimate soovidega,
Tauno