31-01-2017, 10:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 11:12 PM ja muutjaks oli stihl.)
Ma ei usu, et mootor erinev on, mootor on nagu mootor ikka. Vurr keskel ja kaks ümarat turbiini kahel pool.
Siin usa variandi puhur:
Aga mul oli ilma kliimata autol täpselt sama.
(Ja täpselt samasugune oli juba ka W107-l jne)
Lihtsalt usas on selle jama juhtimiseks 1 rullik ja rida neljakandilisi klahve; euros on keskel üksteise all 3 klahvi ja 2 pliidinuppu nende kõrval.
Euro on väljanägemiselt minuarust ikka tunduvalt ilusam.
Kusjuures, W124 ilma kliimata euro toimib külma ilmaga samuti automaatkliimana - kui rullik on poole peal, siis teeb alul veekraani täitsa lahti ja kui salongiandurilt saab signaali, et vajalik temp on toas saavutatud, siis keerab kraani poole peale kinni tagasi.
Ma ei ole nii lihtsat ja geniaalset asja veel ühelgi teisel sellises vanuses automargil näinud.
Praegu, jah, on see juba kõigil peal.
P.S. Need, kes praegu nostalgiliselt õhkavad, et krt, 124 oli ikka nii hea auto ja mõnus sõita võrreldes teistega.
Aga see kliimavärk oli üks põhjustest, miks nii hea oli; siis, muidugi keegi sellest aru ei saanud ega süvenenud, kuidas asi tegelikult töötas....
Audid, bemmid, japsid, kõik andsid veel trossidega oma soojakraane ja soojaõhuklappe minna, kui mersul oli juba automaatika.
.
Siin usa variandi puhur:
Aga mul oli ilma kliimata autol täpselt sama.
(Ja täpselt samasugune oli juba ka W107-l jne)
Lihtsalt usas on selle jama juhtimiseks 1 rullik ja rida neljakandilisi klahve; euros on keskel üksteise all 3 klahvi ja 2 pliidinuppu nende kõrval.
Euro on väljanägemiselt minuarust ikka tunduvalt ilusam.
Kusjuures, W124 ilma kliimata euro toimib külma ilmaga samuti automaatkliimana - kui rullik on poole peal, siis teeb alul veekraani täitsa lahti ja kui salongiandurilt saab signaali, et vajalik temp on toas saavutatud, siis keerab kraani poole peale kinni tagasi.
Ma ei ole nii lihtsat ja geniaalset asja veel ühelgi teisel sellises vanuses automargil näinud.
Praegu, jah, on see juba kõigil peal.
P.S. Need, kes praegu nostalgiliselt õhkavad, et krt, 124 oli ikka nii hea auto ja mõnus sõita võrreldes teistega.
Aga see kliimavärk oli üks põhjustest, miks nii hea oli; siis, muidugi keegi sellest aru ei saanud ega süvenenud, kuidas asi tegelikult töötas....
Audid, bemmid, japsid, kõik andsid veel trossidega oma soojakraane ja soojaõhuklappe minna, kui mersul oli juba automaatika.
.