31-01-2017, 10:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2017, 10:02 PM ja muutjaks oli JorgenP.)
(31-01-2017, 06:07 PM)stihl Kirjutas: Kas saksas müüdava euroauto skeemi ei leia kusagilt?Ütlen ausalt, pole veel euroauto skeemi isegi otsinud. USA mudelite skeemi leidsin, oli veel Sinu poolt postitatud skeem ühes teises teemas, kus sarnast teemat lahati.
(mul on usakate omad olemas, aga kliimavärk on neil ju kõigil see täisautomaat, nuppudega ja see on pisut teine)
Saaks vaadata, kuhu need puhuri juhtmed välja jooksevad ja otste pealt ehk proovida takistust mõõta või 12V peale anda.
Tal see puhuri mootor ju 1,5 tunni suht tüütu harutamise kaugusel, kojamehevärk vist enne maha jne
Klemmplokkide asukohad (X456 jne) on teada, need on usakatega samad ja suht täpselt ära näidatud, kus nurga taga miski asub.
See 30A lisakaitse oli neil jah, tundub, mingi tagasikutsumise teema.
(huvitav, kas itaalias, kreekas jne ka? - seal ju ka üsna palav suveti)
Pole veel laiali hakanud midagi võtma, ainult kaitsme vaatasin üle ja selle vahetus ei muutnud midagi. Järgmine kord kui auto juurde saan, otsin ehk on kuskil see strip fuse ikkagi olemas, oleks kõige odavam lahendus sellele probleemile.
Aga kui ei, siis tulebki mootori juurde ligipääs tekitada ja siis muret edasi lahendada. Salongi puhurimootor on pool-automaatse süsteemi (nii vist nimetatakse seda 3 nupu ja 2 rullikuga varianti?) ja tavalise puhuri mootor erinev, õige? Milles erinevus seisneb?