28-01-2017, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2017, 05:50 PM ja muutjaks oli stihl.)
Klge, jätke nüüd inimene ükskord rahule selle veljeteemaga.
Velg on ka hiljem 100x vahetatav, käib 20 poldiga kiirelt külge ja maha ja vahet pole.
Mina investiks praegu hoopis korrosioonitõrjesse, et see auto jumalapärast mingeid mulle ei hakkaks tekitama ja nr. 2. müraisolatsiooni.
Et temaga ka mõnna sõita oleks. Vanad pigid välja (need on kerged ja kõvad! ning ei tööta enam ja MB-l vist isegi kerevärvi värvitud), uued sisse + uus vilt sisse. Vana klassiku kombel.
Sealhulgas see pikk ja suur lagi, rattakoopad, torpeedoplekk, pagassipõhi jne.
Sellise annab pea sama vaikseks ajada, kui 20a noorem E klass ja seda mitte eriti suure hunniku rahaga.
Versus see, mis sinna kere ja värvi alla on siiani läinud.
.
Velg on ka hiljem 100x vahetatav, käib 20 poldiga kiirelt külge ja maha ja vahet pole.
Mina investiks praegu hoopis korrosioonitõrjesse, et see auto jumalapärast mingeid mulle ei hakkaks tekitama ja nr. 2. müraisolatsiooni.
Et temaga ka mõnna sõita oleks. Vanad pigid välja (need on kerged ja kõvad! ning ei tööta enam ja MB-l vist isegi kerevärvi värvitud), uued sisse + uus vilt sisse. Vana klassiku kombel.
Sealhulgas see pikk ja suur lagi, rattakoopad, torpeedoplekk, pagassipõhi jne.
Sellise annab pea sama vaikseks ajada, kui 20a noorem E klass ja seda mitte eriti suure hunniku rahaga.
Versus see, mis sinna kere ja värvi alla on siiani läinud.
.