27-01-2017, 05:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2017, 05:48 PM ja muutjaks oli stihl.)
Vabandan veelkord kõikide ees, kes tundsid end puudutatuna.
Aga Smartkey autoga EI SAA SEDA LUBADA, et sul on üks võti. Kehtib kõikide immodega autode võtmete kohta, k.a. ka kõik VAG-de kessy`d ja volvode veekindlad jne
Black, ma olen hiljuti ühe sõbra W639-ga võtme teemal jamanud. Ühel ilusal päeval lihtsalt auto enam võtit ei tunnistanud ja kogu video. No tule appi, ole hea, sa ju autoremontija. Läbisõit aus, alla kahe soti pill.
See ei juhtunud õnneks kuskil kaugel, sai tal kodus ära käidud ja teine võti toodud. (Õnneks oli topeltvõti olemas, kuigi sel olid muidugi patakad kottis).
Ikka ei midagi. Pilt selge - ei ole võtme, vaid auto viga. Treilakurss juba elektrooniku juurde, kes seda teist, vastuvõtja poolt remontida oskab. Süüteluku põhjal/immoplokil oli mingi külmjoote teema vms. ja korda saadi. Ei läinud seekord 1500.
Sõber, Black, sa räägid küll, et jooksed esindusse ja tellid 300-ga uue, kui mingi jama on.
Noh, ok, tellidki, saad selle kätte, aga auto ikka käima ei lähe, sest viga pole võtmes, mida oleks ise saanud lihtviisil diagnoosida, kui teine võti oleks olnud.
Samuti, ma olen sel Smardil korpuseid vahetanud, mikrolüliteid uusi tellinud ja sisse jootnud, seda punast klaasi seal seestpoolt puhastanud (nagu praeguse teemaalgataja probleem oli). On asja saanud.
Aga need võtmed on üldjuhul õrnad asjad.
(ja ära küsi, kmiks ma ei öelnud, et puhasta võti ära; vastus oleks olnud ju, et kuidas see lahti käib jne pingpong)
P.S. Minuarust pemmil pole ka kunagi laadivat võtit olnud, see oli mingi rahvajutt. Neil ju samuti seda "teemantvõtit" täna lõikavad lahti ja lihtsalt vahetavad patakat. Ja kuna bemm on mersuga võrreldes siiski algeline auto, siis on tal seal immorõnga sees lihtsalt üks vasktraadist pool. Kaks otsa sisse-välja.
Naaali, kes aru ei saanud!
.
Aga Smartkey autoga EI SAA SEDA LUBADA, et sul on üks võti. Kehtib kõikide immodega autode võtmete kohta, k.a. ka kõik VAG-de kessy`d ja volvode veekindlad jne
Black, ma olen hiljuti ühe sõbra W639-ga võtme teemal jamanud. Ühel ilusal päeval lihtsalt auto enam võtit ei tunnistanud ja kogu video. No tule appi, ole hea, sa ju autoremontija. Läbisõit aus, alla kahe soti pill.
See ei juhtunud õnneks kuskil kaugel, sai tal kodus ära käidud ja teine võti toodud. (Õnneks oli topeltvõti olemas, kuigi sel olid muidugi patakad kottis).
Ikka ei midagi. Pilt selge - ei ole võtme, vaid auto viga. Treilakurss juba elektrooniku juurde, kes seda teist, vastuvõtja poolt remontida oskab. Süüteluku põhjal/immoplokil oli mingi külmjoote teema vms. ja korda saadi. Ei läinud seekord 1500.
Sõber, Black, sa räägid küll, et jooksed esindusse ja tellid 300-ga uue, kui mingi jama on.
Noh, ok, tellidki, saad selle kätte, aga auto ikka käima ei lähe, sest viga pole võtmes, mida oleks ise saanud lihtviisil diagnoosida, kui teine võti oleks olnud.
Samuti, ma olen sel Smardil korpuseid vahetanud, mikrolüliteid uusi tellinud ja sisse jootnud, seda punast klaasi seal seestpoolt puhastanud (nagu praeguse teemaalgataja probleem oli). On asja saanud.
Aga need võtmed on üldjuhul õrnad asjad.
(ja ära küsi, kmiks ma ei öelnud, et puhasta võti ära; vastus oleks olnud ju, et kuidas see lahti käib jne pingpong)
P.S. Minuarust pemmil pole ka kunagi laadivat võtit olnud, see oli mingi rahvajutt. Neil ju samuti seda "teemantvõtit" täna lõikavad lahti ja lihtsalt vahetavad patakat. Ja kuna bemm on mersuga võrreldes siiski algeline auto, siis on tal seal immorõnga sees lihtsalt üks vasktraadist pool. Kaks otsa sisse-välja.
Naaali, kes aru ei saanud!
.