27-01-2017, 02:07 PM
OK, see selgitab mehe algset otsust, aga mitte 25 aastat "masohhismi" ![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ps Mu tuttav ärimees sakslastega põhimõtteliselt äri ei aja, kõik olevat tore seni, kuni kauba eest maksma peab.
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ps Mu tuttav ärimees sakslastega põhimõtteliselt äri ei aja, kõik olevat tore seni, kuni kauba eest maksma peab.
(27-01-2017, 01:12 PM)JorgenP Kirjutas:(27-01-2017, 01:06 PM)Priit Kirjutas: Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel?Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida
Auto24 artikkel ei hõlma kogu infot.
http://www.carscoops.com/2017/01/1992-me...its-1.html
Kes inglise keelt nii palju ei valda, siis ainuke põhjus oli see, et ostis kõige odavama variandi kuna polnud raha, sest maksis õppelaenu. Algselt oli tal plaan autot kasutada 1 aasta ning maha müüa kasumiga, sest Mercedes-Benz tehase töötajad said nii hea soodustuse.