27-01-2017, 02:07 PM
OK, see selgitab mehe algset otsust, aga mitte 25 aastat "masohhismi" 
Ps Mu tuttav ärimees sakslastega põhimõtteliselt äri ei aja, kõik olevat tore seni, kuni kauba eest maksma peab.

Ps Mu tuttav ärimees sakslastega põhimõtteliselt äri ei aja, kõik olevat tore seni, kuni kauba eest maksma peab.
(27-01-2017, 01:12 PM)JorgenP Kirjutas:(27-01-2017, 01:06 PM)Priit Kirjutas: Sõita see miljon maha 55KW manuaaliga, selle asemel, et teha seda 108 KW heade lisadega turbodiisel automaadiga - no mille nimel?Eeldatav kütusekulu oleks keskmiselt olnud suurem ca liiter kuni poolteist. Hooldus ka kallim, aga milline sõiduelamuse vahe. Kui ta oleks isegi 30000 kütuse + hoolduse pealt juurde maksnud, oleks see ikkagi vaid 3 senti km. Auto oleks ka loomulikult tüki kallim olnud, aga MB töötajana oleks ta ka turbokale parema hinna saanud. Katuseluugi raatsis ikka tellida
Auto24 artikkel ei hõlma kogu infot.
http://www.carscoops.com/2017/01/1992-me...its-1.html
Kes inglise keelt nii palju ei valda, siis ainuke põhjus oli see, et ostis kõige odavama variandi kuna polnud raha, sest maksis õppelaenu. Algselt oli tal plaan autot kasutada 1 aasta ning maha müüa kasumiga, sest Mercedes-Benz tehase töötajad said nii hea soodustuse.