19-01-2017, 04:26 PM
Selle kohta ütles üks vene mees youtubes päris hästi:
- kui teil on ämbris 10L vett ja kui ma sinna kusen ja pärast 3L sellest kogu komplektist uue vee vastu vahetan, kas siis olete nõus seda jooma....
Ilmselt pole keegi nõus.
Ehk siis point on selles, et kui kast on heas korras, autol on vanust 10+ aastat ja kavatsete sellega veel pikka aega sõita, siis on kallis KOGU õli vahetus igal juhul mõistlik.
Ma olen seda ühel Volvo tüüpi autol ise 10a tagasi teinud (läbisõidul 340000, kerimata masin) ja praegu on 600+ kella peal. Kast töötab endisest, nagu mõte.
Kui ise teha ei oska/viitsi, loomulikult võib lasta selle proffidel teha. Hinnavahe ei ole vast väga suur, mul laks ka mingi 14L õli, enne, kui jahutusotsast hakkas puhas tagasi voolama. Ja 14L kastiõli ongi põhiline, mis hinna teeb. Filter, põhjatihend, töö jne juurde.
.
- kui teil on ämbris 10L vett ja kui ma sinna kusen ja pärast 3L sellest kogu komplektist uue vee vastu vahetan, kas siis olete nõus seda jooma....
Ilmselt pole keegi nõus.
Ehk siis point on selles, et kui kast on heas korras, autol on vanust 10+ aastat ja kavatsete sellega veel pikka aega sõita, siis on kallis KOGU õli vahetus igal juhul mõistlik.
Ma olen seda ühel Volvo tüüpi autol ise 10a tagasi teinud (läbisõidul 340000, kerimata masin) ja praegu on 600+ kella peal. Kast töötab endisest, nagu mõte.
Kui ise teha ei oska/viitsi, loomulikult võib lasta selle proffidel teha. Hinnavahe ei ole vast väga suur, mul laks ka mingi 14L õli, enne, kui jahutusotsast hakkas puhas tagasi voolama. Ja 14L kastiõli ongi põhiline, mis hinna teeb. Filter, põhjatihend, töö jne juurde.
.