19-01-2017, 11:25 AM
Olen kah sarnasele kastile ise kodus käepäraste vahenditega nn dünaamilise õlivahetuse sarnast asja teinud. Detailide osas nägi minu protsess välja selliselt, et esiteks sai kastist õlipunni kaudu õli välja lastud, kaan alt ja puhastatud ning uue filtriga kokku laotud. Siis samapalju uut õli sisse, kui välja tuli, õliradikast kasti minev toru lahti ja vooliku ots kanistrisse. Nüüd auto käima ja jälgida, kuni torust hakkab puhast õli tulema, siis auto jälle seisma ning väljatulnud õli jagu uut õli jälle sisse. Võib ka veidi vähem, et õlitaseme paikasaamiseks ei pea seda välja laskma hakkama. Edasi väike sõit, et kastiõli soojaks saada ning viimane ports õli sisse, et tase paika saada.
Selliselt kulus mul üle 10 liitri õli (pluss filter ja tihend). Kui nüüd sama protsessi peaks kaks korda tegema ehk 10+L õli asemel kulutada 20+L, siis oleks rahalises mõttes mõistlikum juba dünaamilisse õlivahetusse minna, sest see tuleb odavam.
Selliselt kulus mul üle 10 liitri õli (pluss filter ja tihend). Kui nüüd sama protsessi peaks kaks korda tegema ehk 10+L õli asemel kulutada 20+L, siis oleks rahalises mõttes mõistlikum juba dünaamilisse õlivahetusse minna, sest see tuleb odavam.