16-01-2017, 12:26 AM
Sisemised ei peagi põlema minema.
Olen neid lahti võtnud ja hingeeluga kurssi pidanud ennast viima.
Seal on kaks paari projektsiooni/läätsega tulesid.
Sisemistel (tule keskel, äärmise põhitule/Xenoni ja sisemise nurgavalgustustule vahel) on IR filtrid ees ja H7 pesa taga. Ehk neid kasutatakse ainult Nighvisioni jaoks tee valgustamisel läbi IR filtri. Silm ei peagi seal midagi nägema.
Välimised tuled on Bi-Xenon ja lisakoodi olemasolu korral kurvis pöörlevad + ILS (Intelligent lighting system, tuli al 2008) korral keeravad valgusvihkusid vastavalt ilmastikule/jms ka ülesse/alla.
Sisemistes nurkades on nurgavalgustustuled.
Xenonid on korralikud? Ja PS kui neid vahetada, siis see võib osutuda väga tülikaks ja käsilõhkuvaks tööks (eriti ABC-ga autol).
STAR´l on olemas selleks käsklus, kus keerab läätseb ülesse nurkadesse pirnivahetuseks, mis lihtsustab seda protsessei olulisel määral!
Kui kõik on toimiv ja värske, on selle auto valgustusvõime väga hea, eriti just ILS´i puhul. (Aktviveerimine läbi kellaploki menüü).
Olen neid lahti võtnud ja hingeeluga kurssi pidanud ennast viima.
Seal on kaks paari projektsiooni/läätsega tulesid.
Sisemistel (tule keskel, äärmise põhitule/Xenoni ja sisemise nurgavalgustustule vahel) on IR filtrid ees ja H7 pesa taga. Ehk neid kasutatakse ainult Nighvisioni jaoks tee valgustamisel läbi IR filtri. Silm ei peagi seal midagi nägema.
Välimised tuled on Bi-Xenon ja lisakoodi olemasolu korral kurvis pöörlevad + ILS (Intelligent lighting system, tuli al 2008) korral keeravad valgusvihkusid vastavalt ilmastikule/jms ka ülesse/alla.
Sisemistes nurkades on nurgavalgustustuled.
Xenonid on korralikud? Ja PS kui neid vahetada, siis see võib osutuda väga tülikaks ja käsilõhkuvaks tööks (eriti ABC-ga autol).
STAR´l on olemas selleks käsklus, kus keerab läätseb ülesse nurkadesse pirnivahetuseks, mis lihtsustab seda protsessei olulisel määral!
Kui kõik on toimiv ja värske, on selle auto valgustusvõime väga hea, eriti just ILS´i puhul. (Aktviveerimine läbi kellaploki menüü).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”