12-03-2007, 02:18 AM
Andres65 Kirjutas:Seega võib ju UV lambi visata paakiilly:imre16 Kirjutas:HotPapa Kirjutas:just siin tulebki see faktor, et need kes tahavad mingit hullu kasumist saada, panevad igast 10 ainet juurde, et saada tavalise diisli värv ja muuta muid näitajaid.
Mina tean ainult ühte moodust- happega puhtaks pesemist.
Kuigi, ma ei hiilga oma keemiaalaste teadmistega ka. Aga see "pestud" kütus on mootorile seda hävituslikum. Ja kui tehakse test, siis ei aita see valge kütusevärv ka mitte, test näitab ikka ära, kui palju igal tankimisel Eesti riiki toetad.
Hape võtab selle värvi sealt välja küll ja seejärel neutraliseeritakse hape miski leelisega. Paraku ei suuda kütusesolkijad grammi täpsusega seda hapet ja leelist seal mõõta ja seega jääb see kütus siis kas liialt happeline või liialt leelisene. Peale keemilist protseduuri aetakse see kütus veel läbi söefiltrite, millest võib jääda hiljem paaki/filtritesse must sete. Tulemusena siis solkkütus, mis on kahjulik toitesüsteemile ja kogu mootorile, pane sinna kasvõi 20 ainet sisse. Kasumit teenivad sellega siiski ainult need kütusefirmad, kes kerge kütteõli maale toovad (piiril punaseks värvimise kohustus), sellest siis värvi eemaldavad ja diislikütuse pähe maha müüvad. Tarbija jääb ikka lõppkokkuvõttes kahjumisse.
Poolkogemata juhtunud katse tulemusena selgus, et klaaspurgis ja päikesepaistel pleekis see punane värvaine ühe päevaga kütusest välja.
Ei saa mina aru solkimisest. Ok kui firma traktor siis tuld. Aga oma masinat lõhkuda???