11-03-2007, 11:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2007, 07:39 AM ja muutjaks oli Uku.)
Aga kuidas oleksid lood siis,kui tahta manuaalkastiga autot?
Nt W116/W108/W107 said peale 3.5 V8 manuaali (M116)suurim minu teada,mida manuaalina pakuti.Sellel oli erinevatel aegadel 195/200/205 hp.
Dreiemoment...
200 HK ved 5800 o./min.
195 HK ved 5500 o./min. fra 01/76
205 HK ved 5750 o./min. fra 04/78
286 Nm ved 4000 o./min.
275 Nm ved 4000 o./min. fra 01/76
284 Nm ved 4000 o./min. fra 04/78
4-käiguline manuaalkast,kiirendus 0-100 9.5 sekundit,tühimass 1675 kg(W116).
Kaaluvahe peaks olema 2.8 R6-l ja 3.5 V8-l suht minimaalne,kuid see-eest saab kuulda V8 häält ning kiirendus on ka natuke parem,isegi 8-9 sekundi kanti,arvestades W123 ja W116(280 CE 1460 kg VS 350 SE 1675 kg) massivahesid...
Manuaalkast võimaldaks sportlikumat sõitu.Iseasi mis selline mootor tänapäeval maksta võib?
Ja veel mõtlesin,et kas on mingi vahe kupee või sedaani tegemisel?
Kumb oleks selliseks projektiks parem?
Nt W116/W108/W107 said peale 3.5 V8 manuaali (M116)suurim minu teada,mida manuaalina pakuti.Sellel oli erinevatel aegadel 195/200/205 hp.
Dreiemoment...
200 HK ved 5800 o./min.
195 HK ved 5500 o./min. fra 01/76
205 HK ved 5750 o./min. fra 04/78
286 Nm ved 4000 o./min.
275 Nm ved 4000 o./min. fra 01/76
284 Nm ved 4000 o./min. fra 04/78
4-käiguline manuaalkast,kiirendus 0-100 9.5 sekundit,tühimass 1675 kg(W116).
Kaaluvahe peaks olema 2.8 R6-l ja 3.5 V8-l suht minimaalne,kuid see-eest saab kuulda V8 häält ning kiirendus on ka natuke parem,isegi 8-9 sekundi kanti,arvestades W123 ja W116(280 CE 1460 kg VS 350 SE 1675 kg) massivahesid...
Manuaalkast võimaldaks sportlikumat sõitu.Iseasi mis selline mootor tänapäeval maksta võib?
Ja veel mõtlesin,et kas on mingi vahe kupee või sedaani tegemisel?
Kumb oleks selliseks projektiks parem?
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas