Gaasiamortide vahetus on omaette ooper, samas sain edukalt üksinda hakkama. Parem on seda teha muidugi kahekesi.
Endal on 96. aasta mudel, millel siis erinevalt näotõste versioonist olevat lihtsam vahetada neid - ligipääsetavus on vanemal lihtsam.
Räägin mälu järgi nüüd, kuidas see asi välja näeb.
Vajaminevad tööriistad
1) Kuuskantvõtmete komplektist VIST 6mm võti
2) Hea oleks kasutada spets tihendi- ja polstritööriistu, aga sobib ka lapiku kruvikeeraja kasutamine mõistuse piires
3) Tugi luugi alla
4) Käepärane lamp või mõni teine valgustusabinõu
5) Narre, pikendus, 13mm padrun
NB! Üks pool korraga! Vältimaks igasugu õnnetusi raske luugiga ning lihtsam on see hiljem paika saada
Esmalt on vaja luuk toestada, et seisaks üleval asendis, soovitavalt liikumatult.
Seejärel võiks eemaldada C ja D-piilari vahelise katte, peale mida amordi üks ots juba paistab. Teine ots jääb kummist tihendus...noh-et-vett-sisse-ei-sajaks asja sisse. Seda kummist asja pole vaja ära võtta.
Eeldusel, et luuk toestatud on, võib eemalda amordi munaka plekist stopperi.
Nüüd läheb huvitavaks: 2 polti -13mm padruni ja pikendusega saad ligi - hoiavad luugi hinge katuse serva all süvendis (voolukaabel jääb ka "õnneks" ette, sellel on ka oma kinnitus luugi hingele, võta see lahti ja jäta meelde kuidas oli)
Edasi 2 polti on luugi enda küljes. Arvesta luugi hilisema reguleerimisega.
Mina võtsin hinge koos amordiga ära, hiljem koos uue amordiga tagasi. Vist muud moodi ei saanudki...
Teise poolega sama lugu.
Vastupidises järjekorras tagasi kokku, mille käigus veendu, et stopperid kindlalt oma pesasse lukustusid, voolukaabel korda jääks ja ongi üks neetud päev õhtus.
Teist inimest on seepärast vaja, et hiljem oleks lihtsam luuk paika reguleerida.
Endal on 96. aasta mudel, millel siis erinevalt näotõste versioonist olevat lihtsam vahetada neid - ligipääsetavus on vanemal lihtsam.
Räägin mälu järgi nüüd, kuidas see asi välja näeb.
Vajaminevad tööriistad
1) Kuuskantvõtmete komplektist VIST 6mm võti
2) Hea oleks kasutada spets tihendi- ja polstritööriistu, aga sobib ka lapiku kruvikeeraja kasutamine mõistuse piires
3) Tugi luugi alla
4) Käepärane lamp või mõni teine valgustusabinõu
5) Narre, pikendus, 13mm padrun
NB! Üks pool korraga! Vältimaks igasugu õnnetusi raske luugiga ning lihtsam on see hiljem paika saada
Esmalt on vaja luuk toestada, et seisaks üleval asendis, soovitavalt liikumatult.
Seejärel võiks eemaldada C ja D-piilari vahelise katte, peale mida amordi üks ots juba paistab. Teine ots jääb kummist tihendus...noh-et-vett-sisse-ei-sajaks asja sisse. Seda kummist asja pole vaja ära võtta.
Eeldusel, et luuk toestatud on, võib eemalda amordi munaka plekist stopperi.
Nüüd läheb huvitavaks: 2 polti -13mm padruni ja pikendusega saad ligi - hoiavad luugi hinge katuse serva all süvendis (voolukaabel jääb ka "õnneks" ette, sellel on ka oma kinnitus luugi hingele, võta see lahti ja jäta meelde kuidas oli)
Edasi 2 polti on luugi enda küljes. Arvesta luugi hilisema reguleerimisega.
Mina võtsin hinge koos amordiga ära, hiljem koos uue amordiga tagasi. Vist muud moodi ei saanudki...
Teise poolega sama lugu.
Vastupidises järjekorras tagasi kokku, mille käigus veendu, et stopperid kindlalt oma pesasse lukustusid, voolukaabel korda jääks ja ongi üks neetud päev õhtus.
Teist inimest on seepärast vaja, et hiljem oleks lihtsam luuk paika reguleerida.