18-12-2016, 07:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2016, 07:55 PM ja muutjaks oli kriipc.)
Haagisega/suvilaga sõitmisest. Sai tehtud suvilaga ca 6000 km tiir Balkanitel. Piduriklotside tahma järgi velgedel said millegipärast tagumised klotsid rohkem vatti.
Tagantjärgi kirja pannes. Auto kätte saades selgusid mõned asjad:
- jahutusradika ventikas kogu aeg täispööretega sees. Abi sai Janiselt.
- keres tugev mootorivibra. Käigukasti kinnituspuksi ja mootoripatjade vahetus
- külmadega vajus taguots ühele küljele. Õhuvooliku vahetus (universaalil on taga nivooamordid; pragu oli sees)
- külmadega ei soojenenud üles mootor. Termostaadi vahetus
Kevadel andis otsad tahmafiltri diffandur. Vahetatud.
Suvilaga Balkanil tiirutades sai sõidetud igasugustel teedel. Rumeenias oli üks ca 100 km pikkune teelõik terves ulatuses remondis. See tähendab 2-3 km absoluutselt treppis teed vaheldumas 1-2 km pikkuste siledate osadega. Roomasin mis roomasin (ca 6 tundi !), aga tee lõpus (õnneks) vajus parem tagumine külg vastu maad.
Õhukompressor tuli välja lülitada (kaitse välja), muidu oleks otsad andnud. Uus maksab päris head raha. Nii tulingi, taguots maas, koduni. Õnneks olid suhteliselt siledad teed.
Selgus, et kuidagi oli õhuamort oma pesast natuke välja hüpanud. Selle tulemusena tekkis plastist ossa pragu, kust õhk välja sisises. Absoluutselt kõik remondi- ja muidumehed rääkisid, et see (pesast välja väändumine) pole teel sõites võimalik.
Lõpuks lasti pragu mingit 3M liimi täis. Seni püsib. Uus maksab ca 550 EUR, Silberis rohkem. On olemas odavamaid mitteoriginaale, kuid siis peab vahetama mõlemad pooled.
Tagantjärgi kirja pannes. Auto kätte saades selgusid mõned asjad:
- jahutusradika ventikas kogu aeg täispööretega sees. Abi sai Janiselt.
- keres tugev mootorivibra. Käigukasti kinnituspuksi ja mootoripatjade vahetus
- külmadega vajus taguots ühele küljele. Õhuvooliku vahetus (universaalil on taga nivooamordid; pragu oli sees)
- külmadega ei soojenenud üles mootor. Termostaadi vahetus
Kevadel andis otsad tahmafiltri diffandur. Vahetatud.
Suvilaga Balkanil tiirutades sai sõidetud igasugustel teedel. Rumeenias oli üks ca 100 km pikkune teelõik terves ulatuses remondis. See tähendab 2-3 km absoluutselt treppis teed vaheldumas 1-2 km pikkuste siledate osadega. Roomasin mis roomasin (ca 6 tundi !), aga tee lõpus (õnneks) vajus parem tagumine külg vastu maad.
Õhukompressor tuli välja lülitada (kaitse välja), muidu oleks otsad andnud. Uus maksab päris head raha. Nii tulingi, taguots maas, koduni. Õnneks olid suhteliselt siledad teed.
Selgus, et kuidagi oli õhuamort oma pesast natuke välja hüpanud. Selle tulemusena tekkis plastist ossa pragu, kust õhk välja sisises. Absoluutselt kõik remondi- ja muidumehed rääkisid, et see (pesast välja väändumine) pole teel sõites võimalik.
Lõpuks lasti pragu mingit 3M liimi täis. Seni püsib. Uus maksab ca 550 EUR, Silberis rohkem. On olemas odavamaid mitteoriginaale, kuid siis peab vahetama mõlemad pooled.