15-12-2016, 10:09 PM
190 tehti entri-level mudeliks, number pidigi 'väike' olema. Väiksem kui W123 'kaubanduslikud nimetused', mis algasid 200-ga.
50-60ndatel oli sama teema pm.
Aga 80ndate 190 oli ses mõttes ummamuudu, et tema mudelinime järgi ei saanud mootori suurust aimata. 1,9 liitrine polnud ju ükski. Kleebiti siis vajadusel pagassiluugi paremasse nurka vajalikke numbreid juurde.
Hiljem kasvas asi muidugi üle pea ja tehti tähtedega klassid, c, e, s, g no ja õige otsus oli, kuna müügiosakond mõtles klasse muudkui juurde ja tähestikku juba jagub.
Lisaks sai numbritega rahulikult ajaloolist rada mööda edasi minna.
50-60ndatel oli sama teema pm.
Aga 80ndate 190 oli ses mõttes ummamuudu, et tema mudelinime järgi ei saanud mootori suurust aimata. 1,9 liitrine polnud ju ükski. Kleebiti siis vajadusel pagassiluugi paremasse nurka vajalikke numbreid juurde.
Hiljem kasvas asi muidugi üle pea ja tehti tähtedega klassid, c, e, s, g no ja õige otsus oli, kuna müügiosakond mõtles klasse muudkui juurde ja tähestikku juba jagub.
Lisaks sai numbritega rahulikult ajaloolist rada mööda edasi minna.