18-11-2016, 09:41 AM
Kui nii ilusasti küsitakse siis põhimõtteliselt ju võiks oma töölooma pakkuda.
Samas pole temaga piinlik ka linnavahele litutama minna, seega saaks nagu kaks ühes masina.
Tegemist '80 aasta W460 lühikese kerega. Tagaosas laudauksed.
Kapotiall on vana hea kolmeliitrine diisel - õhk liigub snorklist läbi turbo ning mootorist ratastele jõud antakse läbi PTO'ga vahekasti mida aitab käitada automaatkast.
Tagadiffer on lukustatav.
Must nahksisu salongis lisab sõidumugavust veelgi juurde.
Kuuti on raamisuhtes 40mm tõstetud, ninaosas on lisatuledega raud.
Elektriline vints (kiiresti eemaldatav) aitab hädaolukorras sind ja teisti liikvele. Hüdrauliliselt liigutatava sahaga (kiiresti eemaldatav) lükkad puhtaks nii oma kui naabrimehe tee ja õue.
Mudru on veel (elektriga kui diisliga mootori eelsoojendi, paar jooksu rehve jms jms)
See kõik siis lühidalt, eks nagu öeldakse oma silm on kuningas ja kuldsuu ninaall.
Henry att automoto ee
Samas pole temaga piinlik ka linnavahele litutama minna, seega saaks nagu kaks ühes masina.
Tegemist '80 aasta W460 lühikese kerega. Tagaosas laudauksed.
Kapotiall on vana hea kolmeliitrine diisel - õhk liigub snorklist läbi turbo ning mootorist ratastele jõud antakse läbi PTO'ga vahekasti mida aitab käitada automaatkast.
Tagadiffer on lukustatav.
Must nahksisu salongis lisab sõidumugavust veelgi juurde.
Kuuti on raamisuhtes 40mm tõstetud, ninaosas on lisatuledega raud.
Elektriline vints (kiiresti eemaldatav) aitab hädaolukorras sind ja teisti liikvele. Hüdrauliliselt liigutatava sahaga (kiiresti eemaldatav) lükkad puhtaks nii oma kui naabrimehe tee ja õue.
Mudru on veel (elektriga kui diisliga mootori eelsoojendi, paar jooksu rehve jms jms)
See kõik siis lühidalt, eks nagu öeldakse oma silm on kuningas ja kuldsuu ninaall.
Henry att automoto ee