16-11-2016, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2016, 11:01 AM ja muutjaks oli stihl.)
(13-11-2016, 12:46 PM)Ogadik Kirjutas: Leidsin ühe härra kanali kes keresid remondib ja sellet saladust ei tee.
https://www.youtube.com/user/tussik01
Tundub, et ta teeb korralikku tööd ja selletõttu tekkis ka küsimus - kuidas ja kas üldse saab korraliku parandustööd avastada, õigemini mis on selle avastamise tõenäosus.
Teeb ju saladust. Vaata seda punast Toyotat ntx, mis tema videosse 45ndal sekundil tekib.
Ma küll toyotse ei tunne, aga üle 3e aasta vana peab see pill olema, muidu ei remondiks teda keegi Tussik vaid Toyota esindus.
Aga tõenäoliselt on kindlustuse poolt mahakantud ja oksjonil 300€ maha müüdud masinaga, sest purustus on ikka päris suur - roolilatt, esisild, esilansekas, esiuks, kapott, eszituli lukupaneel, esistange, esiklaas + raam, juhtmed, mis seal nurgas, kaitsmekarp (?), mõlemad airbägid (ehk siis armatuur + rool), ukseklaas, peegel, PE uksepost, jne miljon pisiosa.
Ok, tõi kuskilt tagalaksuga samasuguse ja ehitas kahest kokku, aga ikka päris suur töömaht arvestades auto turuhinda.
Ma olen kindel, et seal on rõhku pandud ainult värvitööle. Kui lähemalt vaadata, siis on näha liimitud plastosi, isoleeritud juhtmeid, lekkivat roolivõimu, airbägi tuld, mis kustub koos õlitulega, nahatatud armatuuri jne.
Kas tal bägid, absid jne kõik pärast töötavad ka, võib vaid oletada.
P.S. Dexter, kas punase pinnakaga värvitud autode osaline värvimine õnnestub hästi või tahavad nad teistest toonidest vblla rohkem tähelepanu?
P.S. Ogadik, meil 90% saksast toodud autode müümise juurese ei mainita ka seda, et spido on pisut tagasi keritud, mis kereremondi mainimisest siin veel rääkida?
..