15-11-2016, 09:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2016, 09:25 PM ja muutjaks oli dexter.)
Ära karda värvitud remonditud autosid tänapäeva kaskosüsteemi puhul. Karda pigem ikka kehavsti ja mitte kvaliteetselt taastatud masinaid. See et autot in värvitud pole tänapäeval ise mingi näitaja.
Teine asi on keretööd: kusjuures õigeid töövõtteid ja tehnoloogiaid kasutades on võimalik et parandatud koht jääb tugevam kui tehases. Probleemseks kohaks võib jäada kulgnev koht. Iseasi kes on nõus sellise töö eest maksma ( ka kindlustused mitte , eraisikust rääkimata). Pigem pannakse rõhku maaritööle, kuna see on nähtav ( ühtki tolmutäppi ei tohi pinnal olla, olgugi et tolmutäppi all on 5mm pahtlit).
Võingi targutama jäada sellel teeml
Kes on auto eeltööst huvitatud saavad siit endale vajalikku infot:
https://www.google.ee/url?sa=t&source=we...gRt2AISkKw
Teine asi on keretööd: kusjuures õigeid töövõtteid ja tehnoloogiaid kasutades on võimalik et parandatud koht jääb tugevam kui tehases. Probleemseks kohaks võib jäada kulgnev koht. Iseasi kes on nõus sellise töö eest maksma ( ka kindlustused mitte , eraisikust rääkimata). Pigem pannakse rõhku maaritööle, kuna see on nähtav ( ühtki tolmutäppi ei tohi pinnal olla, olgugi et tolmutäppi all on 5mm pahtlit).
Võingi targutama jäada sellel teeml
Kes on auto eeltööst huvitatud saavad siit endale vajalikku infot:
https://www.google.ee/url?sa=t&source=we...gRt2AISkKw