14-11-2016, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 11:30 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-11-2016, 10:44 PM)Black66 Kirjutas: No eks mul ongi see dilemma, et ma pean ta firmale eelkõige ostma eesmärgiga vedada kaupa/varuosi/rehve, samas 5 kohta peab olema.
Kuna mul on W211 olnud ka 3.0 diiselmootoriga, siis ka ennast hirmutab eelkõige see 2.2cdi eemale, samas 3.0cdi valik kuni 15000 on üpris kesine.
Eks see 4vedu on tore boonus, aga kaine mõistus ütleb, et milleks, ainult lisakulu.
Kõik üle 100 kW on lisakulu nii kergeks kasutuseks. Kui ratsionaalselt läheneda, eksole.
Ma ei ole küll aru saanud, et iga nelipeto soetanu kõik veovõllid on esimeses hoolduses vahetanud. Aga võib-olla seda ka varjatakse. Ma ise muretseks rohkem jaotuskasti ja esidifri pärast kui mingi näkase veovõlli pärast.
Arvesta, et 4peto on kõrgem, pehmema vedru tõttu ujub rohkem ja kaalub ka rohkem. Mistõttu kulutab rohkem kütust. Kõik 4 rehvi peavad olema samas mõõdus ja soovitavalt ka sama kulumisastmega.
4vedune sõiduauto või kaubik ei ole mitte maasturi aseainena mõeldud uputamiseks ilmselgelt Tõsist Maasturit eeldavatesse kohtadesse, vaid liikumisvahendiks pidamist vajavale juhile. Suurim kasu ilmneb seal, kus phest vedavast rattast jääb väheks (ja kõik need udupeened ETSid on siiski üks vedav ratas korraga). Kellelegi, kes on nõus maksma lisanduva kütusekulu, võimalike hinnaliste rikete ja "ebamoodsalt kõrge" autoga sõitmisest tekkiva sotsiaalse staatusekaotuse eest ning aktsepteerivad teatavat ebamugavust juhitavuses.
Mingit ratsionaalselt põhjust Põhja-Eesti oludes neliveolise Vito järele ei ole. Mägi-Eestis on küll mõned kohad, kuhu ühe vedava rattaga talvisel ajal igal päeval lihtsalt ei pääse.