13-11-2016, 10:02 PM
Ega nelikveolise masina eesmärk ei olegi kuskile männikule roomama minna. Meil viimased kaks sõidukid on nelikveolised olnud ja üsna madalad. See on ikka teine teema, kui ei pea pead vaevama tee valdaja tegemata jätmiste tõttu.
Olen üsna palju eelmise põlvkonna Vianoga sõitnud, mis on 4*4 ja tõsimeeli on hea, kui kõik neli kraabivad. Kõrgemal oleks on kergelt nilbe, kuid elab üle, samas kõrvale sama ajastu Caravellele panna, siis väliselt kõrgem ei olegi. Koopavahed kuidagi kõrgemad.
Aga kui oled tagaveolist või nelikveolist Vianot praeguste oludega võrrelnud, siis sa ei mõtlegi teatud kallimatele kuluosadele.
Aga kui mina ostaks perre selle Viano, siis muidugi ei võtaks nelikveolist, kuna 3.0 mootorile pole seda saada ja lahjemat väga ei tahaks.
Olen üsna palju eelmise põlvkonna Vianoga sõitnud, mis on 4*4 ja tõsimeeli on hea, kui kõik neli kraabivad. Kõrgemal oleks on kergelt nilbe, kuid elab üle, samas kõrvale sama ajastu Caravellele panna, siis väliselt kõrgem ei olegi. Koopavahed kuidagi kõrgemad.
Aga kui oled tagaveolist või nelikveolist Vianot praeguste oludega võrrelnud, siis sa ei mõtlegi teatud kallimatele kuluosadele.
Aga kui mina ostaks perre selle Viano, siis muidugi ei võtaks nelikveolist, kuna 3.0 mootorile pole seda saada ja lahjemat väga ei tahaks.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868