13-11-2016, 06:56 PM
Kuna sillad on sellel 4x4 ikkagi võrdlemisi madalad, siis mingit jeebikut temast ei ole. Kui istud sillapeal kinni, siis oled kinni. Maanteel saan ma tagaveolisega sõidetud, olen terve elu ainult RWD autosid (+ mõned maasturid) pruukinud, seal ma sellest 4x4 erilist puudust ei tunne. Eks ta kindlam tunne on, aga hakata veovõlle vahetama 1000+€ tk ei ole minujaoks seda lisandväärtust väärt.
MB pidamine on vägagi mõistlik tegevus minu jaoks, auto läheb kakti, tõmban kõne ja homme tehakse korda. Mingit muud marki autoga pean jooksma kahtlaseid "remondikodasid" mööda, auto on teadmata aja kasutuskõlbmatu ning lõpuks seame veel küsimuse alla selle remondikoha mehaanikud.
Viimane hea näide on suve algusest. Esmaspäeva päeval vajus W211 tagumine ots vastu maad, kolmapäeval oli vaja olla L-Eestis ning reedel jälle P-Eestis matustel. Esmaspäeva õhtul tegime diagnosti, tõstuki peale, tuvastasime et viga on katkises hoovas. Järgmine päev Silberist hoob ja uus andur, õhtuks auto korda ja mina olin teisipäeva hilisõhtul juba L-Eestis.
MB pidamine on vägagi mõistlik tegevus minu jaoks, auto läheb kakti, tõmban kõne ja homme tehakse korda. Mingit muud marki autoga pean jooksma kahtlaseid "remondikodasid" mööda, auto on teadmata aja kasutuskõlbmatu ning lõpuks seame veel küsimuse alla selle remondikoha mehaanikud.
Viimane hea näide on suve algusest. Esmaspäeva päeval vajus W211 tagumine ots vastu maad, kolmapäeval oli vaja olla L-Eestis ning reedel jälle P-Eestis matustel. Esmaspäeva õhtul tegime diagnosti, tõstuki peale, tuvastasime et viga on katkises hoovas. Järgmine päev Silberist hoob ja uus andur, õhtuks auto korda ja mina olin teisipäeva hilisõhtul juba L-Eestis.