07-11-2016, 09:06 AM
Ei ole see süsteem nii nõrguke. Kui ta oleks hullult nõrk ja probleemne, siis oleks ta ammu juba kasutusest maha võetud nagu SBC. Korra teed korda, kestab jälle kaua. Küsimus on pigem selles, kas kasutatud peast sellise auto osta jõudnul sellest ka rahakott üle käib(ei pea konkreetselt kedagi silmas). Paljudel on siiski see, et osta jaksab, aga remontida mitte. Sellest tekibki see paljukirutud probleem, et ei tööta, on pidevalt katki ja saast.
Kui kunagi müügiplaan tekib, siis õhema rahakotiga inimesele meeldib, et süsteem on tavalise vastu vahetatud, samas minusuguse jaoks, kes ostab auto selle järgi, kas ta seda pidada jõuab ja kes hindab lisaks auto korrasolekule ka originaalsust, tema jaoks on auto puudulik.
Mul on ainult tagapatjadega 211, kui padi läheb, vahetan ära ja sõidan edasi. Pole mõtet jalgratast leiutada, lisaks kaotab mugavuses. Muidugi siia ka see, et mugavus maksab.
Kui kunagi müügiplaan tekib, siis õhema rahakotiga inimesele meeldib, et süsteem on tavalise vastu vahetatud, samas minusuguse jaoks, kes ostab auto selle järgi, kas ta seda pidada jõuab ja kes hindab lisaks auto korrasolekule ka originaalsust, tema jaoks on auto puudulik.
Mul on ainult tagapatjadega 211, kui padi läheb, vahetan ära ja sõidan edasi. Pole mõtet jalgratast leiutada, lisaks kaotab mugavuses. Muidugi siia ka see, et mugavus maksab.