25-10-2016, 12:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2016, 12:34 PM ja muutjaks oli stihl.)
(25-10-2016, 10:49 AM)v6sa Kirjutas: Aga juhuslikult võib mõnel veel nurgas olla potiuurdes midagi vanast ajast. Näiteks Õnne tänava Üllaril...
Õnne tänava Üllaril pole R12 enam ammu kuskil potiuurdes olemas.
Ikka pakub seda tänapäevast asendust, mis on vist R437a.
Mis töötab pea sama hästi, aga, saadan, kallis on...(võrreldes üldlevinud 134-jaga ntx)
Kas need lahendused nüüd nii ebatöökindlad olid - vaevalt. Lihtsalt aeg on teinud oma töö ja nagu Võsa ütles, remont on auto hindadega võrreldes kallis. (a`la 10k€ maksval autol 500€ kliima remondi alla panna tundub normaalne, aga 1k€ maksva auto puhul enam ei ole, sest see on pool auto hinnast)
Mul praegu opilaual üks vähesõitnud 85nda aasta SL, millel need mõlemad asjad töötavad. Aga paraku V8 ketitallad (plastikust) andsid saba, kuna ajaga lihtsalt murenesid.