24-10-2016, 10:59 PM
Kui on korralik flants ja korralikud poldid võib kuni 20mm juurde pookida.Proovitud.
Üle selle peaks juba polditavaid flatse kasutama- selliseid siis, mis kõigepealt polditakse telje külge ja selle külge alles velg.
Laagrid kuluvad niikuinii.
Ega siis vahet pole laagrile, kas velg on flantsiga või ilma, kui velje kogulaius on sama ja raskuskese sama.
Nagu V6sa mainis, tekib laagri probleem, kui laiusega üle pingutada ja raskuskese viia originaalist kaugemale.
Nt-x kui originaal on 7x16ET40 ja all panna 9x16ET40 pole probleemi, kuna velg laieneb nii sisse kui välja 25mm.
Kui aga samale autole panna 7x16ET20 on juba laagrile surve originaalist suurem, kuna velg astub 20mm väljapoole kogu ulatuses.
Rooliotsale piisab 2-3mm vahest.
Visuaalselt oleks vb mõtekas ikkagi mingi 10mm flants panna.
Auto säilitab oma tehasevälimuse.
Eeldusel, et veljed on ühelaiused.
Üle selle peaks juba polditavaid flatse kasutama- selliseid siis, mis kõigepealt polditakse telje külge ja selle külge alles velg.
Laagrid kuluvad niikuinii.
Ega siis vahet pole laagrile, kas velg on flantsiga või ilma, kui velje kogulaius on sama ja raskuskese sama.
Nagu V6sa mainis, tekib laagri probleem, kui laiusega üle pingutada ja raskuskese viia originaalist kaugemale.
Nt-x kui originaal on 7x16ET40 ja all panna 9x16ET40 pole probleemi, kuna velg laieneb nii sisse kui välja 25mm.
Kui aga samale autole panna 7x16ET20 on juba laagrile surve originaalist suurem, kuna velg astub 20mm väljapoole kogu ulatuses.
Rooliotsale piisab 2-3mm vahest.
Visuaalselt oleks vb mõtekas ikkagi mingi 10mm flants panna.
Auto säilitab oma tehasevälimuse.
Eeldusel, et veljed on ühelaiused.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735