24-10-2016, 07:44 PM
Taastasin käigukasti ümbruse puitu 126-l.
Julmalt fööniga vana lakk maha.
Kerge lihv.
Paadilakk peale, äkki 10 korda, vb ka rohkem. 300ml purgi panin kõik ära.
Augud ja ääred piirasin enne lakkimist tugeva "püstise" teibiga, et lakk ei valguks servadest kumeraks.
Tulemus jäi vägagi ok.
Vigadest vaid see, et korra põletasin üle- kerge must triip puidus sees(kes oskab vaadata, see näeb).
Ja toon jäi veidi erinev originaalist.
Hetkel 5 aastat ja 60tuh.km küljes olnud, pole pragunemise märke näha.
Edud.
Janek.
Julmalt fööniga vana lakk maha.
Kerge lihv.
Paadilakk peale, äkki 10 korda, vb ka rohkem. 300ml purgi panin kõik ära.
Augud ja ääred piirasin enne lakkimist tugeva "püstise" teibiga, et lakk ei valguks servadest kumeraks.
Tulemus jäi vägagi ok.
Vigadest vaid see, et korra põletasin üle- kerge must triip puidus sees(kes oskab vaadata, see näeb).
Ja toon jäi veidi erinev originaalist.
Hetkel 5 aastat ja 60tuh.km küljes olnud, pole pragunemise märke näha.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735