13-10-2016, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2016, 09:45 AM ja muutjaks oli t2rn.)
(13-10-2016, 08:52 AM)andres19 Kirjutas: Kui mu 190 käigud kunagi kehvasti sisse läksid siis tahtis käigukangi alune liigend lihtsalt rohkelt WD40 saada.Käigukangi liigendid said juba peale ostmist õlitatud, kohapeal lähevad käigud hästi sisse.
Kui sidur korralikult ei lahuta siis ju kohapealt minema hakates peaks ju pedaali all hoides käigu sisse saamine toimuma mingi raginaga ja kohe peaks hakkama ju autot edasi vedama vaikselt.
Tõsta 1 tagumine ratas maast lahti, pane käik sisse ja vajuta pedaal alla. Kas ratas jääb seisma või veab ikka suure hooga kaasa. Mõni sõber võiks samal aja proovida ratast kuidagi pidurdada mingi lauajupiga või kogemustega mees võtab lihtsalt käega kinni. Töökorras siduriga jääb ratas ikka seisma siis.
Kastis endas õlitaset muidugi oled juba kontrollinud.
Siis kui see jama tuli siis kohapeal läksid käigud raskelt ja raginaga sisse.
Sai vahetatud töö ja pea silinder.
Asi läks paremaks, kohapeal käikudevahetusega probleeme ei olnud, kuid üle 4-5 tuhande pöörde minnes tulevad käigud raskelt välja.
Eile sai vahetatud välja kogu siduri torustik anumast töösilindrini.
Katsetasin teist õhutamisvõtet ja töösilindri õhutasin ära juba enne külge kruvimist.
Kahjuks ei jõudnud proovitiiru teha.
Loodetavasti ei ole siduri korvi vaja vahetada.
Ei ole ühtegi autot nii palju remontinud kui seda "pommikindlat" mersut.