13-10-2016, 08:52 AM
Kui mu 190 käigud kunagi kehvasti sisse läksid siis tahtis käigukangi alune liigend lihtsalt rohkelt WD40 saada.
Kui sidur korralikult ei lahuta siis ju kohapealt minema hakates peaks ju pedaali all hoides käigu sisse saamine toimuma mingi raginaga ja kohe peaks hakkama ju autot edasi vedama vaikselt.
Tõsta 1 tagumine ratas maast lahti, pane käik sisse ja vajuta pedaal alla. Kas ratas jääb seisma või veab ikka suure hooga kaasa. Mõni sõber võiks samal aja proovida ratast kuidagi pidurdada mingi lauajupiga või kogemustega mees võtab lihtsalt käega kinni. Töökorras siduriga jääb ratas ikka seisma siis.
Kastis endas õlitaset muidugi oled juba kontrollinud.
Kui sidur korralikult ei lahuta siis ju kohapealt minema hakates peaks ju pedaali all hoides käigu sisse saamine toimuma mingi raginaga ja kohe peaks hakkama ju autot edasi vedama vaikselt.
Tõsta 1 tagumine ratas maast lahti, pane käik sisse ja vajuta pedaal alla. Kas ratas jääb seisma või veab ikka suure hooga kaasa. Mõni sõber võiks samal aja proovida ratast kuidagi pidurdada mingi lauajupiga või kogemustega mees võtab lihtsalt käega kinni. Töökorras siduriga jääb ratas ikka seisma siis.
Kastis endas õlitaset muidugi oled juba kontrollinud.