09-10-2016, 09:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2016, 09:57 AM ja muutjaks oli hents99.)
Ma vahetasin aastaid tagasi 2.3 mootori 5.0 m117 mootori vastu.
Kütusekulu jäi jämedalt samaks, aga dünaamika oli midagi muud.
Nüüd pikale kerele panin om606+5-käigulise ATM kasti. Minek nagu bensakal kui turbo laadima hakkab.
Om606 on lihtsam swap, kui vibratsioon, mis diiislitele omane, ei häiri.
Alla 200kw mootorit pole mõtet g vahele panna, kui juba vahetamiseks läheb. Liiga raske auto.
Edit: M110 mootor oleks huvitav, kas kompressori või turboga. Tegemist väga tugeva mootoriga, aga jällegi liiga nõrk ilma laadimiseta.
Põhiasi on 5-käik, mis võiks olla, et aeglaste sildadega maanteel sõita saaks.
Kütusekulu jäi jämedalt samaks, aga dünaamika oli midagi muud.
Nüüd pikale kerele panin om606+5-käigulise ATM kasti. Minek nagu bensakal kui turbo laadima hakkab.
Om606 on lihtsam swap, kui vibratsioon, mis diiislitele omane, ei häiri.
Alla 200kw mootorit pole mõtet g vahele panna, kui juba vahetamiseks läheb. Liiga raske auto.
Edit: M110 mootor oleks huvitav, kas kompressori või turboga. Tegemist väga tugeva mootoriga, aga jällegi liiga nõrk ilma laadimiseta.
Põhiasi on 5-käik, mis võiks olla, et aeglaste sildadega maanteel sõita saaks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering