06-10-2016, 07:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2016, 07:29 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kas kont iseenesest töötab? S.o. kompressor haagib taha ja torud läevad härma jne...
Kui jah, siis on salongi klappide viga.
Kuigi, ma kardan, et sul seal kont üldse ei rakendu ja äärmistesse tuleb sooja selle pärast, et kraanid ka ei toimi. Praegu ju väljas 9 kraadi ja see võib jätta mulje nagu keskmistes aukudes kont töötaks, tegelikult on see välisõhk.
Lase kellelgi, kes jagab asja, üle vaadata.
Püsikaga sama teema. Peab süvenema.
Õliga on lihtne, pane mingi suvaline paksem õli sisse ja kohe on selge, kas on pumba, mootori või õli viga.
Mul pole selle õliga ükski mootor tühikäigul alla kahe bar`i näidanud, ning nagu pedaali puutud, on 5e peal. (siis rakendub juba rõhuklapp, mis rohkem ei lase rõhul tõusta)
Tühikäigul 1.2 bar`i näitab ka siis, kui mootoris on õli asemel ainult diiselküte sees (pesu eesmärgil), ehk täielik k.si.
Kui jah, siis on salongi klappide viga.
Kuigi, ma kardan, et sul seal kont üldse ei rakendu ja äärmistesse tuleb sooja selle pärast, et kraanid ka ei toimi. Praegu ju väljas 9 kraadi ja see võib jätta mulje nagu keskmistes aukudes kont töötaks, tegelikult on see välisõhk.
Lase kellelgi, kes jagab asja, üle vaadata.
Püsikaga sama teema. Peab süvenema.
Õliga on lihtne, pane mingi suvaline paksem õli sisse ja kohe on selge, kas on pumba, mootori või õli viga.
Mul pole selle õliga ükski mootor tühikäigul alla kahe bar`i näidanud, ning nagu pedaali puutud, on 5e peal. (siis rakendub juba rõhuklapp, mis rohkem ei lase rõhul tõusta)
Tühikäigul 1.2 bar`i näitab ka siis, kui mootoris on õli asemel ainult diiselküte sees (pesu eesmärgil), ehk täielik k.si.