04-10-2016, 02:25 PM
89.a peaks olema siis 230 GE, W460, M102, rida neli, 92KW? 230 G oli 1979-1981 ja M115.
Aga teadmata probleemi olemust ja soovitud eesmärki on natuke raske hüva nõu anda.
Mis originaal mootoriga juhtus?
Kinnituse poolest sobivad pea kõik G-klassi mootorid (esimestel aastatel oli teistsugused mootoripadjad aga see ei muuda mootoril midagi; hilisemad V8 mootorid on väga pakitud ja võimalik, et W460 amorditornid, mis on kõrgemad, jäävad ette, rääkimata elektroonikast, jahutusest jne…) On vahetatud ka teiste markide mootorite vastu (Chevy V8, Cumminsi diisel, BMW) aga peamiselt kasutatakse ikka MB mootoreid ja hetkel on kõige popim OM606 diisli swap. Küll võib mõne teise moortori ja käigukastiga tagumise puksi asukoht muutuda, seda saab raamil nihutada, küll läheb vaja sobiliku pikkusega kardaani.
Kui sellist G mootorit nagu hetkel peal ei leia, siis ilmselt kõige lihtsam ja odavam on leida sarnane kone sõiduautolt (?W124 230E/CE/TE 100KW) ja tõsta ümber G-spetsiifilised asjad nagu mootori käpad, karter, õli pumba kael?, õli filtri korpus?, õli varras? jne. Mootori käpad ja karter ongi mootorite peamine erinevus sõiduautodega, kui masin on tõstetud ei pruugi viimasest probleemi olla.
Vähemvõimsamat mootorit ei ole mõtet sellisele kuudile panna. Aga mõne teise mootori vastu vahetades, ka MB mootor, kulub viisaka tulemuse jaoks rohkem kui ainult moortori hind. Näiteks pannes rida kuus M110 on vaja teist tahhomeetrit jne…
Kui läheb automaat, siis mu on üks selline G pedaali-karp.
Aga teadmata probleemi olemust ja soovitud eesmärki on natuke raske hüva nõu anda.
Mis originaal mootoriga juhtus?
Kinnituse poolest sobivad pea kõik G-klassi mootorid (esimestel aastatel oli teistsugused mootoripadjad aga see ei muuda mootoril midagi; hilisemad V8 mootorid on väga pakitud ja võimalik, et W460 amorditornid, mis on kõrgemad, jäävad ette, rääkimata elektroonikast, jahutusest jne…) On vahetatud ka teiste markide mootorite vastu (Chevy V8, Cumminsi diisel, BMW) aga peamiselt kasutatakse ikka MB mootoreid ja hetkel on kõige popim OM606 diisli swap. Küll võib mõne teise moortori ja käigukastiga tagumise puksi asukoht muutuda, seda saab raamil nihutada, küll läheb vaja sobiliku pikkusega kardaani.
Kui sellist G mootorit nagu hetkel peal ei leia, siis ilmselt kõige lihtsam ja odavam on leida sarnane kone sõiduautolt (?W124 230E/CE/TE 100KW) ja tõsta ümber G-spetsiifilised asjad nagu mootori käpad, karter, õli pumba kael?, õli filtri korpus?, õli varras? jne. Mootori käpad ja karter ongi mootorite peamine erinevus sõiduautodega, kui masin on tõstetud ei pruugi viimasest probleemi olla.
Vähemvõimsamat mootorit ei ole mõtet sellisele kuudile panna. Aga mõne teise mootori vastu vahetades, ka MB mootor, kulub viisaka tulemuse jaoks rohkem kui ainult moortori hind. Näiteks pannes rida kuus M110 on vaja teist tahhomeetrit jne…
Kui läheb automaat, siis mu on üks selline G pedaali-karp.