28-09-2016, 09:56 PM
(28-09-2016, 04:09 PM)Renka Kirjutas: Kui see pump on mingil määralgi osakesi eraldanud, jōuavad need siiski pihustiteni ja nagu teada, ei kannata pihustid mustust, seda enam pumbast eralduvaid osakesi.
Alles oli üks Jeep VM motori 3-se V6 diisliga, millel oli pump laiali läinud (tegemist Boschi CP4-2 pumbaga), ning kõikidel pihustitel oli leke tagasivoolu niivõrd suur, et auto ei olnud ka toimiva pumbaga võimeline käivituma, ehk ka kõik uued pihustid, regulaator. Lisaks paagi, torustiku pesu.
Võite googeldada CP4 kõrgsurvepumpade probleeme.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020