23-09-2016, 11:51 AM
Kift projekt ju.
Kui vaba raha olemas, tasuks kindlasti ära võtta, ega selline auto odavamaks ei lähe kunagi, pigem hakkab heade hoiutingimuste juures hinda juurde tiksuma. (10a ja hind kahekordne jne)
See, et arturmalcik krooni ajal kullahinnaga cabrio katuse ostis, ei maksa ennast häirida lasta. Täna saab seda suvalisest saksa netipoest alla tuhande endale tellida ning materjal on sama, mida tehas kasutas. Või isegi parem.
Et ta seisnud on ja pidurid kinni, on samuti poogen, nad kõik on ju seisnud autod - kes ikka cabrioga aastaringselt 100km kaugusel igapäevaselt tööl käiks?
Võtmeteema võib muidugi midagi ka maksma minna, aga mitte ulmet. Samuti ei tee 400 tuhhi läbisõitu selllele autole (124) mitte midagi.
P.S. Arvamus kirjutatud lihtsalt piltide põhjal, enne ostmist tuleks ta ikkagi põhjalikumalt koha peal üle vaadata.
Kui vaba raha olemas, tasuks kindlasti ära võtta, ega selline auto odavamaks ei lähe kunagi, pigem hakkab heade hoiutingimuste juures hinda juurde tiksuma. (10a ja hind kahekordne jne)
See, et arturmalcik krooni ajal kullahinnaga cabrio katuse ostis, ei maksa ennast häirida lasta. Täna saab seda suvalisest saksa netipoest alla tuhande endale tellida ning materjal on sama, mida tehas kasutas. Või isegi parem.
Et ta seisnud on ja pidurid kinni, on samuti poogen, nad kõik on ju seisnud autod - kes ikka cabrioga aastaringselt 100km kaugusel igapäevaselt tööl käiks?
Võtmeteema võib muidugi midagi ka maksma minna, aga mitte ulmet. Samuti ei tee 400 tuhhi läbisõitu selllele autole (124) mitte midagi.
P.S. Arvamus kirjutatud lihtsalt piltide põhjal, enne ostmist tuleks ta ikkagi põhjalikumalt koha peal üle vaadata.