14-09-2016, 09:23 AM
(13-09-2016, 10:28 PM)OttTamb Kirjutas: Kui ma õigesti aru sain siis kuivatis olev filter on nii umbes, et õli ei käi süsteemist läbi ja kompressor kuumeneb üle ning jookseb kokku. Ehk kolvid jäävad silindritesse kinni ja lisaks lõi siduri ratta ka mõlemal komressoril puruks. Vana kompressor oli täiesti kinni. Täpselt veel ei tea, aga kui maha võtan, vaatan nii radika kui komressori üle. Kui jutt vastab tõele ei tohiks kompressoris õli olla. Aga filter oli pealt poolt vaadates sodi täis. Alt ei ole jõudnud lahti võtta, selleks peab radika maha võtma.
Autoks on 2003 c270.
Kui ma õigesti aru saan....Täpselt ei tea....pole vaadanud...pole aega olnud....pole raha, tegin ise.
Asjad pole ühestki otsast selged, aga süüdistused on väga vettpidavad. Süüdistada saab ikka vettpidavate tõendite najal ja need peaks välja tooma ka isik, kes asjast jagab.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868