13-09-2016, 10:28 PM
(13-09-2016, 09:56 PM)v6sa Kirjutas:(13-09-2016, 03:47 PM)OttTamb Kirjutas: ...
Arvata on, et uus kompressor jookseb kokku kui kuivatis olev filter on süsteemist sodi kinni püüdnud ja täiesti umbes.
...
Palun sellele väitele mõnda füüsikalist põhjendust. Teoorias on võimalik, et mõni toru või soojusvaheti annab liigrõhust/hõrendusest plaksustades märku enne, kui andurid siduri tagant lülivad, kuid ka see on väheusutav.
Mis neis kompressoreis siis kokku jooksis?
Mis autost jutt käib üldse?
Palun mitte valesti aru saada - mina Lesvenit ei kaitse. Aga ma ei näe nendel praegu muud süüd, kui liigsed lubadused...
Kui ma õigesti aru sain siis kuivatis olev filter on nii umbes, et õli ei käi süsteemist läbi ja kompressor kuumeneb üle ning jookseb kokku. Ehk kolvid jäävad silindritesse kinni ja lisaks lõi siduri ratta ka mõlemal komressoril puruks. Vana kompressor oli täiesti kinni. Täpselt veel ei tea, aga kui maha võtan, vaatan nii radika kui komressori üle. Kui jutt vastab tõele ei tohiks kompressoris õli olla. Aga filter oli pealt poolt vaadates sodi täis. Alt ei ole jõudnud lahti võtta, selleks peab radika maha võtma.
Autoks on 2003 c270.