13-09-2016, 03:47 PM
Kuna siin juba nimede nimetamiseks asi läks. Siis tekkis antud hetkel minul Joonasele küsimus, et miks siis ei kontrollitud, mis täpsemalt kompressoril viga on või, miks see kokku jooksis peale remonti. Vastuseks sain, et selle tuvastamiseks peame kompressori lahti võtma ja et mina pole nõus sellega. Kuna ei taha diagnostika eest maksta. Ilmselge on see et ma ei taha selle eest maksta kui juba maksin nii diagnostika kui ka radika remondi eest ja see minu mure ei lahendand. Teiseks kui tehti diagnostika, miks ei teind Joonas koheselt põhjalikku diagnostikat, näiteks oleks piisanud ju kuivati sisse vaatamisest või jäi seal samuti teadmistest väheks ?
Kompressorit vahetades võin ka õelda, et järgisin tehase poolt kaasa antud juhiseid. Ja ütlen ka samuti et torude otsad olid puhtad.... Mina kes ei ole auto remondi mees. Jah tean et vale, et ise üldse näppisin. Aga paraku elame me eesti riigis kus palgad on väiksed ja kulutused on suured. Usaldasin Joonase poolt teostatud järel diagnostikat ja vahetasin kompressori, lootes asi lahendada võimalikult soodsalt. Sain veel soovituse kaasa, et kui lammutusest vaatad vaata originaal. Sel momendil ei maininud keegi mulle, et kui ma nüüd selle remondi teostan, ei vastuta eelneva valesti tehtud töö eest mitte keegi. Kõige põnevam oli veel olukord kui Joonas ise alles avastas, et kompressori vahetuse käigus tuleb süsteem läbi pesta. Ja et nemad ei teostagi seda üldse vb Silber teostab. Ehk päris proffessionaalne asjade lahendamine või mis ? Miks te üldse siis remondite konditsioneere, kui teie teadmised on sellised et peate kellelegi ekstra helistama kui ise ei oska vastata?
Lammutusest soetatud kompressoril ei töötanud sidur, see ei saanudgi midagi süsteemis ringi ajada ja seega otsutasin soetada täiesti uue. Kõik vahepealsed täitmised on samuti teostatud korrektselt pooletunnise vaakumiga ja siis täitmisega. Aga see kompressor jooksis kokku täpselt samamoodi nagu originaal kompressor, mistõttu on minul alust ka Lesvenit süüdistada valesti teostatud töö osas. Arvata on, et uus kompressor jookseb kokku kui kuivatis olev filter on süsteemist sodi kinni püüdnud ja täiesti umbes. Kui kogu süsteemi vahetatud saan lisan ka pildid kuidas olemas olevas kuivatis praegu filter välja näeb. Ehk siis Lesveni mehed saavad ka targemaks ja oskavad tulevikus seda kontrollida.
Kompressorit vahetades võin ka õelda, et järgisin tehase poolt kaasa antud juhiseid. Ja ütlen ka samuti et torude otsad olid puhtad.... Mina kes ei ole auto remondi mees. Jah tean et vale, et ise üldse näppisin. Aga paraku elame me eesti riigis kus palgad on väiksed ja kulutused on suured. Usaldasin Joonase poolt teostatud järel diagnostikat ja vahetasin kompressori, lootes asi lahendada võimalikult soodsalt. Sain veel soovituse kaasa, et kui lammutusest vaatad vaata originaal. Sel momendil ei maininud keegi mulle, et kui ma nüüd selle remondi teostan, ei vastuta eelneva valesti tehtud töö eest mitte keegi. Kõige põnevam oli veel olukord kui Joonas ise alles avastas, et kompressori vahetuse käigus tuleb süsteem läbi pesta. Ja et nemad ei teostagi seda üldse vb Silber teostab. Ehk päris proffessionaalne asjade lahendamine või mis ? Miks te üldse siis remondite konditsioneere, kui teie teadmised on sellised et peate kellelegi ekstra helistama kui ise ei oska vastata?
Lammutusest soetatud kompressoril ei töötanud sidur, see ei saanudgi midagi süsteemis ringi ajada ja seega otsutasin soetada täiesti uue. Kõik vahepealsed täitmised on samuti teostatud korrektselt pooletunnise vaakumiga ja siis täitmisega. Aga see kompressor jooksis kokku täpselt samamoodi nagu originaal kompressor, mistõttu on minul alust ka Lesvenit süüdistada valesti teostatud töö osas. Arvata on, et uus kompressor jookseb kokku kui kuivatis olev filter on süsteemist sodi kinni püüdnud ja täiesti umbes. Kui kogu süsteemi vahetatud saan lisan ka pildid kuidas olemas olevas kuivatis praegu filter välja näeb. Ehk siis Lesveni mehed saavad ka targemaks ja oskavad tulevikus seda kontrollida.