13-09-2016, 02:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2016, 02:06 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuuludes pigem patoloogiliste virisejate ridadesse, siis praeguloetu valguses ma Lesvenil ei näe muud süüd, kui kehva kommunikatsiooni. Aga see on ju ostetud omadus sealses kioskis, kus hädaliste järjekord pidevalt uksest väljas...
Ka mulle ei meeldi sealne töökultuur ja tekivad kerged allergilised nähud mõne tunkedes tüübiga suhtlemisel, aga summa summarum on endiselt tegemist parima hinna-kvaliteedi suhtega töökojaga vana Mercedes-Benz pidajale. Rõhuasetusega hinnale, eksole.
See, et kellegi emalehmalellepoeg suudab paar korda aastas kusagilt manada välja padusoodsa jupstüki või kellelgi on väidetavalt olemas Kuldsete Kätega remondimees (kes samal ajal polegi Hõbekõri), ei puhu siin küll kuidagi pilli. Ma olen ka vahel maast viieka leidnud, eksole.
Aga teemapüstituse juurde tagasi tulles, siis kuidas saab Lesven midagi tagada olukorras, kus klient tuleb ilma ühegi tõendita uksele õigust nõudma? Kas tõesti peaks töökoda suvalise jorsi jutu peale pappi köhima? Võite mind enesekeskseks tõpraks nimetada, aga mingi suvalise kinnijooksnud kompressoriga mu uksel jalgu trampiva tegelase saadaks ka mina joonelt pikalt Joonase asemel. Liiga palju asju võib peeti minna kliimaseadme remondil, et ühegi ukse taga tehtud avamise järel vastutust võtta.
Ma ei pea end küll geniaalseks kliimaspetsiks, aga paar küsimust tekkis...
1) Kuidas saab lekkiva radikaga süsteem midagi sisse imeda? Kuidas tekib vajalik rõhkude vahe?
2) Kas austet teemapüstitaja teab mõnda võtet, mille alusel saaks enne süsteemi survestamist veenduda kliimakompressori töövõimes? Mitte segi ajada labase ringikäimisega - see ei näita veel töövõimekust.
3) Kui kindel julgeb teemaalgataja olla selles, et teise kompressori rikkunud sodi ei sattunud süsteemi kompressori paigaldusel või et seda ei olnud kompressori kanalitesse pudistanud räpakas mahavõtja eelmist autot lammutades?
Aga hea, et teema üldiselt üles tuli. Parandamise võimalus tekib teadupärast alles siis, kui miskit katki on. Praegu on, suhtlus nimelt. Samas saab infot vahetada ainult siis, kui räägitakse kordamööda ja vahepeal teist poolt kuulatakse. Korraga teineteise peale karjudes tekib vaid müra ja kulub asjatult energiat. Või noh, asjatult vaid praegu - külmal ajal on nahatäis sooja üks kasulik asi.
Üldiselt: mida rohkem ma erinevate töökodadega suhtlen, seda vähem tahan ma neilt töid sisse osta. Aga eritöödega on see häda, et vahel pole lihtsalt mõistlik vajalikku inventari omada ega tarvilike teadmiste hankimiseks aega kulutada. Siis maksadki küsitud hinna. Või oled maksmata...
Ka mulle ei meeldi sealne töökultuur ja tekivad kerged allergilised nähud mõne tunkedes tüübiga suhtlemisel, aga summa summarum on endiselt tegemist parima hinna-kvaliteedi suhtega töökojaga vana Mercedes-Benz pidajale. Rõhuasetusega hinnale, eksole.
See, et kellegi emalehmalellepoeg suudab paar korda aastas kusagilt manada välja padusoodsa jupstüki või kellelgi on väidetavalt olemas Kuldsete Kätega remondimees (kes samal ajal polegi Hõbekõri), ei puhu siin küll kuidagi pilli. Ma olen ka vahel maast viieka leidnud, eksole.
Aga teemapüstituse juurde tagasi tulles, siis kuidas saab Lesven midagi tagada olukorras, kus klient tuleb ilma ühegi tõendita uksele õigust nõudma? Kas tõesti peaks töökoda suvalise jorsi jutu peale pappi köhima? Võite mind enesekeskseks tõpraks nimetada, aga mingi suvalise kinnijooksnud kompressoriga mu uksel jalgu trampiva tegelase saadaks ka mina joonelt pikalt Joonase asemel. Liiga palju asju võib peeti minna kliimaseadme remondil, et ühegi ukse taga tehtud avamise järel vastutust võtta.
Ma ei pea end küll geniaalseks kliimaspetsiks, aga paar küsimust tekkis...
1) Kuidas saab lekkiva radikaga süsteem midagi sisse imeda? Kuidas tekib vajalik rõhkude vahe?
2) Kas austet teemapüstitaja teab mõnda võtet, mille alusel saaks enne süsteemi survestamist veenduda kliimakompressori töövõimes? Mitte segi ajada labase ringikäimisega - see ei näita veel töövõimekust.
3) Kui kindel julgeb teemaalgataja olla selles, et teise kompressori rikkunud sodi ei sattunud süsteemi kompressori paigaldusel või et seda ei olnud kompressori kanalitesse pudistanud räpakas mahavõtja eelmist autot lammutades?
Aga hea, et teema üldiselt üles tuli. Parandamise võimalus tekib teadupärast alles siis, kui miskit katki on. Praegu on, suhtlus nimelt. Samas saab infot vahetada ainult siis, kui räägitakse kordamööda ja vahepeal teist poolt kuulatakse. Korraga teineteise peale karjudes tekib vaid müra ja kulub asjatult energiat. Või noh, asjatult vaid praegu - külmal ajal on nahatäis sooja üks kasulik asi.
Üldiselt: mida rohkem ma erinevate töökodadega suhtlen, seda vähem tahan ma neilt töid sisse osta. Aga eritöödega on see häda, et vahel pole lihtsalt mõistlik vajalikku inventari omada ega tarvilike teadmiste hankimiseks aega kulutada. Siis maksadki küsitud hinna. Või oled maksmata...