12-09-2016, 11:07 PM
(12-09-2016, 03:12 PM)indrek Kirjutas: Ma ei hakkaks enne kirjapandud aegasid tühistama, kui teine osapool pole oma sõna öelda saanud. Siinkohal tundub asi nagu delfi kommentaarium, kus üks kaagutab mingi asja üles ja teised kiidavad takka asjaolusid täielikult teadmata.
Ei ole olemas täiuslikke teenindusi, olen ise kogenud pealjude margiesindustega erinevaid probleeme ja võtan seda kui juba igapäevaelu. Vigu tehakse ja head ettevõtted ehk ühel hetkel tunnistavad oma vigasid ja panustavad paranemisele ning vigade likvideerimisele.
Mis aga antud kaasusesse puutub, siis lähiajal ehk teema teine osapool paneb ka omad kommentaarid ja nagu aru sain ka on olemas juba Tarbijakaitsepoolne arvamus asjast.
Veelkord - ärge hakake kedagi kohe mõrvama ja mainet kahjustama, kui tervet tõde ei tea. Kokkuvõttes teeb see rohkem halba, kui head. Jäägem enda kogemustele truuks ja see loeb.
Usun et Lesvenist tulöeb välja iga kuu sadu autoomanikke, kes on teenusega väga rahul, aga rahuluolu ei väljendata üldjuhul, kuid vigu tuletetatakse meelde aastaid.
Keegi ju ei kiida takka. Vaid räägitakse enda kogemustest.
Kindlasti on palju häid ja positiivseid kogemusi ka, nagu ka siin teemas on mõned üksikud esile toonud.
Mina lihtsalt ei saanud sellist olukorda enda teada jätta. Usun et kes iganes sellises olukorras, loe(musta autoga suvel sõita, kus pole õhku ja on ohtlikult palav on. Proovid veale lahendust saada, aga ei saa), ei suudaks end tagasi hoida
Seda teise osapoole vastust loeks huviga.