12-09-2016, 03:12 PM
Ma ei hakkaks enne kirjapandud aegasid tühistama, kui teine osapool pole oma sõna öelda saanud. Siinkohal tundub asi nagu delfi kommentaarium, kus üks kaagutab mingi asja üles ja teised kiidavad takka asjaolusid täielikult teadmata.
Ei ole olemas täiuslikke teenindusi, olen ise kogenud pealjude margiesindustega erinevaid probleeme ja võtan seda kui juba igapäevaelu. Vigu tehakse ja head ettevõtted ehk ühel hetkel tunnistavad oma vigasid ja panustavad paranemisele ning vigade likvideerimisele.
Mis aga antud kaasusesse puutub, siis lähiajal ehk teema teine osapool paneb ka omad kommentaarid ja nagu aru sain ka on olemas juba Tarbijakaitsepoolne arvamus asjast.
Veelkord - ärge hakake kedagi kohe mõrvama ja mainet kahjustama, kui tervet tõde ei tea. Kokkuvõttes teeb see rohkem halba, kui head. Jäägem enda kogemustele truuks ja see loeb.
Usun et Lesvenist tulöeb välja iga kuu sadu autoomanikke, kes on teenusega väga rahul, aga rahuluolu ei väljendata üldjuhul, kuid vigu tuletetatakse meelde aastaid.
Ei ole olemas täiuslikke teenindusi, olen ise kogenud pealjude margiesindustega erinevaid probleeme ja võtan seda kui juba igapäevaelu. Vigu tehakse ja head ettevõtted ehk ühel hetkel tunnistavad oma vigasid ja panustavad paranemisele ning vigade likvideerimisele.
Mis aga antud kaasusesse puutub, siis lähiajal ehk teema teine osapool paneb ka omad kommentaarid ja nagu aru sain ka on olemas juba Tarbijakaitsepoolne arvamus asjast.
Veelkord - ärge hakake kedagi kohe mõrvama ja mainet kahjustama, kui tervet tõde ei tea. Kokkuvõttes teeb see rohkem halba, kui head. Jäägem enda kogemustele truuks ja see loeb.
Usun et Lesvenist tulöeb välja iga kuu sadu autoomanikke, kes on teenusega väga rahul, aga rahuluolu ei väljendata üldjuhul, kuid vigu tuletetatakse meelde aastaid.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868