09-09-2016, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2016, 11:55 PM ja muutjaks oli tommyboy.)
Probleem tänapäeval tundub olema see, et igal pool on metsik juhe järgi ja tamp peal ning kahjuks ka kliendid on ilmselt rahul sellega, et saavad tagasi poolikult parandatud auto ja lisaks veel ülbe suhtumise.
Keegi ei viitsi asja süveneda ja ka väiksema töökojad on võtnud malli margiesindustest, et kõigepealt tegeleme vea diagnostikaga(loe- kirjutame "lambale" paar sotti ei millegi eest) ja siis tellime osad (loe- pargime seda autot paar nädalat töökoja õue peal kuna ei ole aega sellega praegu tegeleda) ja lõpuks kuna valmis saamisega on kiire, siis lappame midagi/kuidagi ülejala kokku ja anname poolikult/räpakalt tehtud töö kliendile tagasi. Ja juhul kui klient ise ka asjast matsu jagab ning konkreetselt ütleb, mida tehtud tööst arvab, siis on ta probleemne isik ja meil töökojas töötavad ikkagi spetsialistid ja ei ole mõtet teil siin vaielda...
Ise ei olegi Tallinnast suutnud korralikku töökoda leida(olen piisavalt katsetanud). Küll aga maakohast kus ei ole vahelülisid ja pääsed otse ka selle mehega vestlema, kes sinu autot remondib. 5 min ajad temaga juttu ja siis peaks küll kohe selge olema kellega tegu on ja kas usaldad tema kätte oma auto või ei. Ise olen leidnud oma suvekodu lähedalt sellise, kellel on "talupojamõistus" olemas(teeb kõike mida vaja: elektrit, külmjooteid, jahutust, mootorit, muud remonti).Ühesõnaga ei ole asja, millega hakkama ei saaks ja kui ei oska, siis õpib/uurib.
P.S. tegija kontakti ei jaga, aga soovitan soojalt ka kõigil teistel pealinnast väljapoole vaadata. Hinnatase ja suhtumine klienti paraneb pöördvõrdeliselt sellega, mida kaugemale linnast lähed...
Hort Auto- mälu järgi vähemalt 1993 aasta kupee mootori hingeelu uurimisega keeldus tegelemast, kuna pidi olema nende jaoks liiga vana auto(loe- liiga keeruline).
Ju siis õlivahetus ja obd-ga uuemate autode vigade lugemine ning uute osade tellimine on rohkem nende tase.
Ühesõnaga autoremont on selline teema kus olen ennast mitu korda" seaks vihastanud". Kui leiad korraliku tegija siis hoia temast kümne küünega kinni kuna tegemist on tõelise haruldusega
Keegi ei viitsi asja süveneda ja ka väiksema töökojad on võtnud malli margiesindustest, et kõigepealt tegeleme vea diagnostikaga(loe- kirjutame "lambale" paar sotti ei millegi eest) ja siis tellime osad (loe- pargime seda autot paar nädalat töökoja õue peal kuna ei ole aega sellega praegu tegeleda) ja lõpuks kuna valmis saamisega on kiire, siis lappame midagi/kuidagi ülejala kokku ja anname poolikult/räpakalt tehtud töö kliendile tagasi. Ja juhul kui klient ise ka asjast matsu jagab ning konkreetselt ütleb, mida tehtud tööst arvab, siis on ta probleemne isik ja meil töökojas töötavad ikkagi spetsialistid ja ei ole mõtet teil siin vaielda...
Ise ei olegi Tallinnast suutnud korralikku töökoda leida(olen piisavalt katsetanud). Küll aga maakohast kus ei ole vahelülisid ja pääsed otse ka selle mehega vestlema, kes sinu autot remondib. 5 min ajad temaga juttu ja siis peaks küll kohe selge olema kellega tegu on ja kas usaldad tema kätte oma auto või ei. Ise olen leidnud oma suvekodu lähedalt sellise, kellel on "talupojamõistus" olemas(teeb kõike mida vaja: elektrit, külmjooteid, jahutust, mootorit, muud remonti).Ühesõnaga ei ole asja, millega hakkama ei saaks ja kui ei oska, siis õpib/uurib.
P.S. tegija kontakti ei jaga, aga soovitan soojalt ka kõigil teistel pealinnast väljapoole vaadata. Hinnatase ja suhtumine klienti paraneb pöördvõrdeliselt sellega, mida kaugemale linnast lähed...
Hort Auto- mälu järgi vähemalt 1993 aasta kupee mootori hingeelu uurimisega keeldus tegelemast, kuna pidi olema nende jaoks liiga vana auto(loe- liiga keeruline).
Ju siis õlivahetus ja obd-ga uuemate autode vigade lugemine ning uute osade tellimine on rohkem nende tase.
Ühesõnaga autoremont on selline teema kus olen ennast mitu korda" seaks vihastanud". Kui leiad korraliku tegija siis hoia temast kümne küünega kinni kuna tegemist on tõelise haruldusega