08-09-2016, 11:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2016, 06:17 PM ja muutjaks oli dexter.)
(08-09-2016, 09:56 PM)erx000 Kirjutas: Mul oli hy35, praktiliselt sama asi mis hx35 super 8 kojaga, spoolis päris kenasti, dünos sain originaalkollektoritega 280kw. Igapäevasõiduks sellest suuremat kindlasti ei vaataks. Usun et käru vedamiseks oleks diisli väände puhul ca 200kw juba paras, sellega ei tohiks enam otseselt jalgu jääda, garreti valikuga kursis pole aga kui geomeetria tööle saada siis tulemus võib päris hea olla.
Ise lugesin samuti, et kui tööle saada, siis tulemus ongi väga hea. Kuid kuna VNT Ja VGT turbodega kokkupuude sisuliselt puudub, siis tunnengi natuke muret. Seal ju päris niisama rõhu pealt toimiva actuaatoriga asja ei lahenda? Kuigi tööjuures seisab mul üks makett, kus just nimelt nii on VNT labade liikumine lahendatud (orig Toyota süsteem). Kindlasti on seal mingi aga ja ma pole seda veel jõudnud endale selgeks veel teha.
280kw oleks ehk liiga paljugi arvestades jõuülekande varu. Hetkel küll masin manuaal käigukastiga, mis teeb asja natuke töökindlamaks, kuid probleemiks jääb vahekast.
280kw saavutades oli sul juba pump tegemises käinud ma eeldan? (Edit: sain juba vastuse lugesin su teemat veidi)
Hents, kui midagi liikuma saad, oleksin kindlasti huvitatud asjaga lähemalt tutvumisest. Vägagi...