30-08-2016, 01:12 AM
Jäin jälle selle jama osaliseks siis kontrollisin küünalde olekut ja olid kuivad aga oli kuulda sumbutist paukumist nagu süüde vale aga kütuselõhna üles ei ajanud.
Enne tööle minekut teen veel mootoriaju vahetust ja õhtu saab proovida mis toimub.
Nädalavahetusel vedasin külmkäivitusele + juhtmele signaallambi salongi ja täna selle jamaga ei tulnud signaali peale. Tuleb ka kütusepumbale sama värk teha tulevikus hea näha millal toimub millal mitte vooluringlus.
Kontrollisin ka voolupinget ja tulemus üllatas mind kuna mäletamistmööda oli pinge sama ja nüüd teised andmed. töötava mootoriga siis akult 13.9, diagnostikapesas 13.3, ja sigari süütajas 13,7. No kura.. mis jama osaliseks ma saanud olen. Kas ei tundu et miskit annab voolu läbi. See kontroll sai enne signaallambi ühendamist tehtud.
Muidu starter ei plõksi aga selle jamaga põksib ja mis paneb selle nii käituma kas ülepinge. Vau peaks soetama sellise voltmeetri millega koheselt voolipinget näha selle jamaga.
Enne tööle minekut teen veel mootoriaju vahetust ja õhtu saab proovida mis toimub.
Nädalavahetusel vedasin külmkäivitusele + juhtmele signaallambi salongi ja täna selle jamaga ei tulnud signaali peale. Tuleb ka kütusepumbale sama värk teha tulevikus hea näha millal toimub millal mitte vooluringlus.
Kontrollisin ka voolupinget ja tulemus üllatas mind kuna mäletamistmööda oli pinge sama ja nüüd teised andmed. töötava mootoriga siis akult 13.9, diagnostikapesas 13.3, ja sigari süütajas 13,7. No kura.. mis jama osaliseks ma saanud olen. Kas ei tundu et miskit annab voolu läbi. See kontroll sai enne signaallambi ühendamist tehtud.
Muidu starter ei plõksi aga selle jamaga põksib ja mis paneb selle nii käituma kas ülepinge. Vau peaks soetama sellise voltmeetri millega koheselt voolipinget näha selle jamaga.